مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح کرد؛جریان پایدار گاز طبیعی در تمام فصول سال موجب اعتماد سازی مشترکین شده است
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در مورد تداوم خدمات اظهارداشت : با گسترش شبکه های گازرسانی در سراسر استان کردستان بخصوص در مناطق دور افتاده مرزی و پایداری جریان گاز طبیعی در تمام فصول سال موجب اعتماد سازی مشترکین شده است.

وی از اقدامات گسترده شرکت گاز استان کردستان  برای توسعه عدالت اجتماعی  خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت مراکز و تاسیسات مختلف مانند شبکه های خطوط انتقال گاز طبیعی، تاسیسات شهری، ایستگاه‌ها و سایر تجهیزاتی که نقش حیاتی و اساسی در ارائه خدمات به مشترکین عزیز و نجیب استان دارند ، باید همه ی این مراکز براساس آخرین یافته‌های علمی و عملی همیشه آماده بکار بوده و تداوم خدمت رسانی از اصول جدایی ناپذیر اهداف استراتژیک این شرکت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: جریان پایدار گاز طبیعی در شبکه های گازرسانی  مقوله بسیار مهم و حساس می باشد که به لحاظ حفظ امنیت انرژی مورد توجه مسئولین ارشد صنعت گاز و استانی قرار گرفته است.

 فعله گری ادامه داد: در راستای تامین انرژی پایدار برای کلیه مشترکین استان کردستان ، اقدامات بسیار خوبی انجام شده که منجر به پایداری گاز طبیعی در سطح این استان شده است که می توان به عبور خط ششم و نهم سراسری از داخل استان اشاره کرد.

 وی انشعاب گرفتن خط 30 اینچ از خط ششم سراسری و اتصال آن به خط اصلی دهگلان – سنندج و اتصال خط 20 اینچ شهرستان سقز به خط نهم سراسری را از دیگر اقدامات شرکت ملی گاز ایران جهت استمرار و تداوم خدمات گازرسانی به شهرهای سقز و بانه در استان عنوان کرد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سحنانش بیان کرد: در راستای پایداری جریان گاز طبیعی بخصوص در فصول سرد سال  ، تعدادی زیادی از ایستگاه‌های  سی جی اس و تی بی اس شهرها و روستاهای استان  با همدیگر لوپ (متصل )شده اند که در هنگام خارج شدن یک ایستگاه از مدار سایر ایستگاه ها وظیفه تامین جریان گاز طبیعی را انجام داده و هیچ مشترکی ار ارائه خدمات بی بهره نگردد.