شرکت گاز استان کردستان در اسفند ماه سال گذشته 2 رتبه برتر را کسب کرد
شرکت گاز استان کردستان در زمینه رعایت مسائل زیست محیطی از سازمان حفاظت محیط زیست کشور لوح تقدیر و تندیس سیمین و در جشنواره شهید رجایی که به مناسبت پاسداشت شهدای دولت بخصوص یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هر سال برای بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی برگزار می گردد در بخش شاخص های اختصاصی موفق به کسب رتبه برتر شد .

در متن لوح تقدیر اهدایی از طرف دکتر مسعود تجریشی معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور خطاب به مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان آمده است : عرصه توسعه ، بالندگی و سعادت نسل های آینده مرهون تلاش و زحمات بی دریغ و مجدانه افرادی است که خود را امانت دار سرمایه های مادی ، طبیعی و معنوی این سرزمین می دانند و با گامهای ارزنده ای که در راستای حفاظت از محیط زیست برداشته اند این ودیعه را سالم و پاک به نسل های بعدی تحویل می دهند.

 در ادامه این لوح تقدیر اهدایی از طرف سازمان محیط زیست  آورده شده است : اقدامات قابل تقدیر شما باعث گردید تا کمیته انتخاب صنعت ، معدن  و خدمات سبز ، شرکت گاز استان کردستان را بعنوان واحد "خدماتی سبز "تعیین نماید .

در پایان لوح تقدیر آمده است : از این رو ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روز افزون آن واحد ، امید است با مدیریت زیست محیطی آن مجموعه گامی اساسی در دستیابی به اهداف توسعه پایدار بردارند.

 شرکت گاز استان کردستان تاکنون چهار سال پیاپی موفق به کسب رتبه های برتر در زمینه رعایت مسائل زیست محیطی گردیده است و در این مورد سرآمد می باشد.

 لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان تا کنون موفق گردیده در جشنواره شهید رجایی از سال 83 تا کنون 7 بار در شاخص های عمومی و اختصاصی ، 14 بار در شاخص های اختصاصی و 9 بار در شاخص های طرح تکریم حائز رتیه برتر گردد و در میان دستگاه های اجرایی استان کردستان پیشرو می باشد.