شرکت گاز استان کردستان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امکان استفاده از خدمات غیر حضوری را فراهم کرد
بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری با بیان این مطلب، اظهار کرد: باتوجه به توصیههای بهداشتی درباره شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن و تاکید بر کاهش ترددهای غیرضروری در مکانهای عمومی، امکان استفاده و بهرهمندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استان از طریق مراجعه به درگاههای اینترنتی زیر فراهم است : سامانه جامع ارتباط با مشتریان: با آدرس اینترنتی crm.nigc-kd.ir جهت هرگونه انتقاد، شکایت و پیشنهاد ، سامانه جامع خدمات الکترونیکی: با آدرس اینترنتی pishkhan.nigc-kd.ir جهت دریافت خدمات (دریافت و پرداخت قبض، اعلام رقم کنتور و...) ، تلفن گویای 24 ساعته به شماره 33777123 و سامانه پیامکی 10008194
وی افزود : شماره تلفن های امور مشترکین ادارات گاز هر شهرستان که از طریق مرکز 118 مخابرات شهرستان مربوطه قابل دریافت می باشند و ضمناً همکاران امداد و تعمیرات گاز در کلیه شهرستانها از طریق شماره تلفن 194 بصورت 24 ساعته در موارد اضطراری آماده ارائه خدمت به مشترکین گرامی می باشند.
فعله گری ضمن تاکید بر پیگیری درخواست ها بصورت غیر حضوری اضافه کرد: از مردم شریف استان تقاضا می شود جهت دریافت خدمات مذکور، از مراجعه حضوری به ادارات شرکت گاز در سطح استان خودداری نمایند.
وی افزود: این خدمات شامل "اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکالات قبض، پرداخت صورتحساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازبهای مصرفی" میشود.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان بیان کرد: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین مراجعه حضوری به ادارات گاز است و شهروندان میتوانند با کاهش ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی سهم قابل توجهی در حفظ سلامت خود و دیگران داشته باشند.
لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان دارای 540 هزار مشترک در بخش های خانگی ، تجاری و صتعتی است .