استاندار کردستان؛ در زمینه گسترش خدمات گازرسانی به مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان لوح تقدیر اهداء کرد
مهندس مرادنیا استاندار کردستان به دلیل گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح استان و به جهت قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان زحمت‌کش شرکت گاز استان کردستان لوح تقدیری را به مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان اهداء کرد.

در متن این لوح آمده است: توفیق خدمت به مردم در نظام مقدس اسلامی، فرصت گرانبهاء و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی آنان، موجبات رضایت پروردگار متعادل را در پی خواهد داشت و در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت در جهت جلب رضایت پروردگار و خدمت صادقانه و موثر به خلق نهایت استفاده را ببرند و قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

 در پایان این لوح تقدیر اهدایی از طرف استاندار کردستان آورده شده است : لذا از زحمات جنابعالی در اجرای پروژه‌های استان که در راستای توسعه‌ی همه جانبه ضروری بوده تقدیر و تشکر نموده، موفقیت و بهروزی روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 گازرسانی در استان کردستان از سال 1371 و با گازدار شدن 3 شهر سنندج، دهگلان و قروه آغاز گردید و عملیات گازرسانی به روستاهای استان از 1386 بصورت جدیت پیگیری گردید و با سفر مقام معظم رهبری (مدظله) به استان کردستان در سال 1388 و دستور گازرسانی به 400 روستا رنگ و بوی دیگری گرفت و نقطه شروع رشد و توسعه گازرسانی بخش روستایی در استان کردستان بود .

 با تلاش و پیگیری شرکت ملی گاز و شرکت گاز استان کردستان، هم‌اکنون 1307 روستای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل و در تعداد زیادی از روستاها عملیات گازرسانی ادامه دارد و تا پایان سال 1399 تمامی روستاهای که قابلیت گازرسانی دارند از این نعمت برخوردار یا عملیات اجرای پروژه گازرسانی آن آغاز خواهید گردید و سال 1400 نقطه پایان گازرسانی بخش روستایی خواهد بود.

 لازم به ذکر است 31 شهر استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار و ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری 100 درصد و در جمعیت روستایی 92 درصد و در مجموع 97/5 درصد از جمعیت استان کردستان دارای گاز طبیعی هستند.