شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛سال 1400 خط پایان گازرسانی بخش روستایی استان کردستان
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان جلسه پایگاه بسیج عاشورا با حضور مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت استان کردستان ، سرگرد پاسدار رمضان زاده مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان ، جباری فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان ادارات استان و اعضای پایگاه شرکت گاز استان کردستان در سالن جلسات این شرکت و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید .

مهندس احمد فعله گری در ابتدای جلسه شرایط سخت گازرسانی در استان کردستان را این گونه تشریح کرد: کوهستانی و سردسیر بودن استان کردستان از موانعی است که گازرسانی به اغلب نقاط این استان را تحت‌الشعاع قرار داده اما علیرغم تمامی سختی ها ، دوری مسافت و سخت گذر بودن معابر بین روستایی و داخل روستا این مشکلات برابر همت بلند و سرسختی کارکنان و عوامل اجرایی پروژه های گازرسانی شرکت گاز استان کردستان  سر تعظیم فرو آورده که شاهد این مدعا گذر از دل سنگ‌ها، صخره‌ها و رودهای خروشان و لوله‌گذاری بیش از 11 هزار کیلومتر در سرتاسراستان کردستان با روحیه بسیجی کارکنان است.

فعله گری یادآور شد : قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی و مراودات و همنشینی مکرر مردمان دو طرف مرز به جهت پیوندهای قومی و خویشاوندی نزدیک، سهولت آمد و شد و نیز انجام پروژه‌های عظیم گازرسانی در ایران، استان‌های مرزی کشورهای همجوار را نیز نسبت به داشتن این نعمت الهی، مشتاق‌تر کرده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه جلسه در خصوص پایان گازرسانی روستایی چنین گفت : تا پایان سال 1399 ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی استان به 95 درصد افزایش یافته و نهایتا تا انتهای سال 1400 تمام روستاهای بالای 20 خانوار در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت .

فعله گری در پایان سخنانش بیان کرد: استان کردستان در حالیکه در تعدادی از شاخص ها در کل کشور دارای ضریب پایین تری است ولی در بخش شاخص گازرسانی جزء 10 استان برتر کشور است و این نشان از تلاش بی وقفه کارکنان تلاشگر و مجموعه خدوم شرکت گاز استان کردستان دارد.

در ادامه جلسه سرگرد پاسدار رمضان زاده مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کردستان در مورد خدمات ارزنده شرکت گاز استان کردستان چنین اظهار داشت : کردستان به عنوان یکی از مناطق هم‌مرز با عراق ارتفاعات، دامنه‌ها و رشته کوه‌های متعدد و زمستان‌های سردی دارد، از این رو تامین سوخت مناطق روستایی این استان به دلیل سردسیر بودن و بارش شدید برف از اهمیت بالایی برخوردار است و امر گازرسانی علاوه بر امنیت مناطق مرزی سبب توسعه و آبادانی این مناطق شده است .

سرگرد پاسدار رمضان زاده ضمن قدردانی از تلاشگران و کارکنان زحمت کش شرکت گاز استان کردستان عرصه خدمت رسانی بیان داشت : بسیجیان واقعی جبهه ارتقاء رفاه در خصوص گازرسانی به مناطق صعب العبور و تامین رفاه ، آسایش و توسعه استان کردستان به خصوص در مناطق مرزی عزیزان شرکت گاز استان بوده که در تمام زمینه ها با رشادت در حال انجام وظیفه بوده و اقدامات ارزنده آن ها زبانزد کل جامعه است و برای همگان آشکار و مبرهن است.

در پایان این مراسم حکم انتصاب فرماندهی پایگاه بسیج عاشورای شرکت گاز استان کردستان به مهندس احمد فعله گری مدیر عامل و حکم انتصاب سایر اعضاء نیز اهداء گردید. 

 
A+ A-