شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
در دیدار مدیرعامل گاز کردستان با پیمانکاران؛ عملکرد مناسب پیمانکاران بخش خدمات جنبی پشتیبانی باعث افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان استان کردستان می‌گردد
جلسه دیدار عمومی مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان با پیمانکاران بخش خدمات جنبی پشتیبانی در روز یکشنبه مورخه بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن جلسات اداره مرکزی این شرکت با حضور رؤسای واحدهای ستادی در راستای اهداف تعالی سازمانی تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری در این نشست عمومی در سال جاری که با حضور پیمانکاران و رؤسای واحدهای مرتبط تشکیل گردید، گفت: بدون شک یکی از موتورهایی که توسعه صنعت گاز کشور و به تبع آن شرکت گاز استان کردستان را شتاب می‌بخشد، پیمانکاران درگیر در پروژه‌های این صنعت می‌باشد.

وی افزود: پیمانکاران شاغل در بخش خدمات پشتیبانی علاوه بر اینکه در جهت ارائه خدمات سریع‌تر و مطلوب‌تر بدست مشترکین گاز طبیعی گام برمی‌دارند در جهت نگهداشت تاسیسات و حفظ نیروی انسانی بعنوان سرمایه اصلی سازمان‌ها نیز نقش اساسی ایفا می‌کنند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان هدف از این دیدار را برقراری ارتباط مؤثر دانست و تصریح کرد: برای برقراری ارتباط مؤثر و شفاف بین پیمانکاران و شرکت گاز استان کردستان، این جلسه تشکیل شد تا مسائل و مشکلات بصورت حضوری مطرح و راهکارهای عملی برای حل مسائل شناسایی شود.

 مهندس فعله‌گری بکارگیری پیمانکاران بومی را بسیار ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت: اغلب پیمانکاران بکارگیری شده در بخش پروژه‌های اجرایی و خدماتی بومی بوده و این امر جای خرسندی دارد که پیمانکاران بومی و محلی و آشنا با جفرافیای استان، و آگاه به مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه اشتغال دارند و قادرند تمامی پروژه‌های گازرسانی این استان را که در مقایسه با سایر استان‌های دیگر از صعوبت و سختی خاصی برخوردارست به انجام برسانند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

 مهندس فعله‌گری در ادامه سخنانش گفت: شرکت گاز استان کردستان بدنبال کسب اعتبار و اعتماد در بین مردم است و رسیدن به این هدف جزء به کمک پیمانکاران و عوامل اجرایی مسیر نخواهد گردید، پس بایستی کیفیت خدمات به مردم ارتقاء یافته تا میزان رضایت‌مندی نیز افزایش یابد.

 وی یادآور شد: برای افزایش رضایت‌مندی در بخش کارکنان پیمانکاری بایستی ساز و کار مدون و منضبطی تدوین شده تا بتواند در پایان هر ماه حقوق و دستمزد خود را دریافت نمایند و تحقق این هدف جزء با همکاری مدیران شرکت‌های پیمانکاری میسر نخواهد گردید.

 در ادامه این دیدار، پیمانکاران بخش خدمات جنبی پشتیبانی به بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود پرداخته و پس از ابراز موارد توسط حاضرین در جلسه، مدیرعامل و هیئت رئیسه پاسخ‌های لازم را ارائه دادند.

 
A+ A-