شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
استاندار کردستان؛ در زمینه گسترش خدمات گازرسانی به مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان لوح تقدیر اهداء کرد
مهندس مرادنیا استاندار کردستان به دلیل گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح استان و به جهت قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان زحمت‌کش شرکت گاز استان کردستان لوح تقدیری را به مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان اهداء کرد.

در متن این لوح آمده است: توفیق خدمت به مردم در نظام مقدس اسلامی، فرصت گرانبهاء و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی آنان، موجبات رضایت پروردگار متعادل را در پی خواهد داشت و در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت در جهت جلب رضایت پروردگار و خدمت صادقانه و موثر به خلق نهایت استفاده را ببرند و قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

 در پایان این لوح تقدیر اهدایی از طرف استاندار کردستان آورده شده است : لذا از زحمات جنابعالی در اجرای پروژه‌های استان که در راستای توسعه‌ی همه جانبه ضروری بوده تقدیر و تشکر نموده، موفقیت و بهروزی روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 گازرسانی در استان کردستان از سال 1371 و با گازدار شدن 3 شهر سنندج، دهگلان و قروه آغاز گردید و عملیات گازرسانی به روستاهای استان از 1386 بصورت جدیت پیگیری گردید و با سفر مقام معظم رهبری (مدظله) به استان کردستان در سال 1388 و دستور گازرسانی به 400 روستا رنگ و بوی دیگری گرفت و نقطه شروع رشد و توسعه گازرسانی بخش روستایی در استان کردستان بود .

 با تلاش و پیگیری شرکت ملی گاز و شرکت گاز استان کردستان، هم‌اکنون 1307 روستای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل و در تعداد زیادی از روستاها عملیات گازرسانی ادامه دارد و تا پایان سال 1399 تمامی روستاهای که قابلیت گازرسانی دارند از این نعمت برخوردار یا عملیات اجرای پروژه گازرسانی آن آغاز خواهید گردید و سال 1400 نقطه پایان گازرسانی بخش روستایی خواهد بود.

 لازم به ذکر است 31 شهر استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار و ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری 100 درصد و در جمعیت روستایی 92 درصد و در مجموع 97/5 درصد از جمعیت استان کردستان دارای گاز طبیعی هستند.

 
A+ A-