شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مشارکت 95 درصدی مشترکین گاز استان کردستان در طرح حذف قبوض کاغذی
مهندس احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با تشکر و قدردانی از مردم شریف استان کردستان در صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی به علت برودت هوا و تاکید بر همکاری مستمر مشترکین در صرفه‌جویی گاز در تمامی ایام سال افزود: در اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، همزمان با سراسر کشور از پانزدهم آذر ماه سال جاری قبوض کاغذی حذف و ارسال صورت‌حساب گازبهای مصرفی به شماره تلفن همراه مشترکین در این استان برنامه‌ریزی و عملیاتی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری درباره طرح حذف قبوض کاغذی گاز گفت: از اوایل مهر ماه با همراهی و همکاری مشترکین استان کردستان اقدام اساسی در خصوص ثبت شماره تلفن همراه مشترکین آغاز گردید و به صورت حضوری توسط نیروهای کنتورخوان در شهرها و گازبان‌ها در روستاها در سراسر استان ثبت شماره تلفن همراه انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت گازاستان کردستان در ادامه بیان داشت: 95 درصد مشترکین گاز شهری و روستایی استان کردستان برای تکمیل اطلاعات و دریافت پیامکی قبض گاز با ارائه شماره اشتراک از طریق وب سایت شرکت، سامانه پیامکی و تکمیل فرم پیوست قبوض تلفن همراه توسط کنتورخوان‌ها در اجرای این طرح همکاری کرده‌اند.

مهندس احمد فعله‌گری با اعلام این خبر، اظهار داشت: از مجموع 532 هزار مشترک گاز در استان، 510 هزار مشترک معادل 95 درصد، در طرح حذف کاغذی قبوض گاز مشارکت کردند.

وی با قدردانی از تعامل خوب شهروندان در اجرای این طرح ملی، افزود: بیشترین آمار ارسال اطلاعات مربوط به شهرهای سروآباد، دهگلان و دیواندره است که بیش از 99 درصد مشترکین مشارکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز بدون دغدغه برای مشترکین گاز استان کردستان  انجام شود، گفت: مشترکین می‌توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات به صورت غیرحضوری، شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه 10008194 ارسال کنند.

فعله‌گری ادامه داد: با مراجعه به آدرس www.nigc-kd.ir امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت‌کننده پیامک نیز از طریق سایت شرکت گاز استان کردستان فراهم می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز را تکریم مشتری، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، حفظ محیط زیست و صرفه‌جویی در هزینه‌ها اعلام کرد و افزود: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح موجب صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف کاغذ و جلوگیری از قطع هزاران اصله درخت خواهد شد.

 
A+ A-