شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
در نماز جمعه‌های سراسر استان کردستان؛ کارشناسان شرکت گاز استان کردستان نکات ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی را یادآور شدند
کارشناسان شرکت گاز استان کردستان قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در سطح استان راهکارهای مصرف بهینه و منطقی گاز طبیعی و نحوه استفاده صحیح از وسایل گازسوز را به نمازگزاران یادآور شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، کارشناسان این شرکت با هماهنگی ستاد نماز جمعه استان در 11 ناحیه گازرسانی اقدام به اطلاع‌رسانی در ارتباط با رعایت نکات ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی کردند.

کارشناسان شرکت گاز استان کردستان در سخنان خود با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی به تبع سرد شدن دمای هوا، افزود: مصرف گاز در روزهای سرد چندین برابر افزایش می‌یابد و این مساله نیاز به رعایت نکات ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی دارد.

آنان با یادآوری و تاکید بر رعایت برخی از نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، رعایت دمای رفاه یعنی دمای اتاق ها بین 18 الی 21 درجه سانتیگراد، استفاده لباس مناسب فصل، استفاده بیشتر از نور خورشید، خاموش کردن بخاری و بستن شیر رادیات اتاق‌های که از آن استفاده نمی‌شود، استفاده از پرده‌های ضخیم در جهت حفظ دمای هوای اتاق و جلوگیری از ورود هوای سرد، بازبینی مستمر لوله‌ها، شیرهای گاز و دودکش‌ها و مطمئن بودن از بی عیب و نقص بودن این موارد را از جمله راه‌های مناسب در استفاده از گاز طبیعی اعلام کردند.

گفتنی است ادارات گاز استان اقلام اطلاع‌رسانی از جمله بروشور در ارتباط با صرفه‌جویی و رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی را در میان نمازگزاران توزیع شد.

 
A+ A-