شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
در سال جاری اتفاق افتاد؛ 51 روستای استان کردستان از ابتدای سال 98 از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 51 روستای استان کردستان به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: برای انجام این حجم از عملیات گازرسانی در سطح استان بیش از 426 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

وی این مقدار شبکه‌گذاری را نسبت به سال گذشته مقایسه کرده و اظهار داشت: در سال جاری به علت اینکه تعداد زیادی از پروژه‌های صنعتی و روستایی تعریف شده باعث افزایش شبکه‌گذاری شده است.

مهندس فعله‌گری افزود: تعدادی زیادی پروژه گازرسانی برای سال 98 تعریف گردیده که شامل گازرسانی به 200 روستا و 215 واحد صنعتی است که در هفته دولت تعداد 51 روستا و 84 واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردیدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: هم‌اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 89 درصد جمعیت روستایی استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

فعله‌گری با اشاره به نصب 2 هزار و 274 مورد انشعاب در سال جاری، تصریح کرد: شرکت گاز استان کردستان از ابتدای امسال تاکنون قریب به 5 هزار و 700 هزار مشترک جدید را تحت پوشش خدمات گازرسانی خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هم‌اکنون تعداد روستاهای گازدار استان کردستان 1 هزار و 225 مورد می‌باشد که در سطح کشور از لحاظ تعداد روستاهای گازدار در رتبه هفتم قرار داریم.

لازم به ذکر است استان کردستان دارای 1هزار و 703 روستای دارای سکنه است که امکان گازرسانی به 1 هزار و 503 مورد آن میسر است و در حال حاضر 1 هزار و 225 روستای استان از نعمت گاز برخوردار است.

 
A+ A-