شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ انعکاس خدمات و فعالیت سازمان‌ها بدون حضور رسانه‌ها امکان‌پذیر نیست
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل گاز استان به همراه هوشنگ اولی‌زاده رئیس روابط عمومی در بازدید روز سه‌شنبه مورخه 98/6/05 از خبرگزاری ایرنا مرکز کردستان اظهار داشت: رسانه های نوشتاری و تصویری اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و سایر جراید و صداوسیما بازوان کارآمد دستگاه‌های اجرایی در جهت انعکاس عملکرد و فعالیت آنهاست و انعکاس خدمات و فعالیت سازمان‌ها بدون حضور رسانه‌ها امکان‌پذیر نیست و من به نوبه خود از زحمات سرپرستان، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان پرتلاش این حوزه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وی افزود: از زحمات و تعامل بسیار مطلوب و سازنده مجموعه کارکنان خبرگزاری ایرنا در استان کردستان تقدیر و تشکر می‌کنم و این مجموعه خدوم به حق در جهت انعکاس فعالیت‌های شرکت گاز استان کردستان از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و منعکس کننده خدمات ارائه شده توسط شرکت گاز استان کردستان بوده‌اند.

فعله‌گری به وظیفه مهم اطلاع‌رسانی اشاره کرد و بیان داشت: مهمترین کار و رسالت رسانه‌ها در این شرایط حساس که دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی تلاش و برنامه‌ریزی می‌کند و در شرایط کنونی که دولت در سخت‌ترین شرایط و جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان است، امیدآفرینی در جامعه می‌تواند نقش حساسی ایفا نماید.

فعله‌گری به میزان شبکه‌گذاری در استان اشاره کرد و بیان داشت: برای گازرسانی به 31 شهر و 1 هزار و 224 روستای بهره‌مند از گاز طبیعی حدود 10 هزار و 600 کیلومتر شبکه‌گذاری در مناطق کوهستانی و دارای معابر صعب‌العبور سخت انجام داده است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت: 51 پروژه گازرسانی روستایی، کلنگ‌زنی عملیات اجرای پروژه گازرسانی به 15 روستا و طرح گازرسانی به 85 واحد صنعتی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در استان کردستان به بهره‌برداری رسیده یا عملیات اجرایی آن شروع می‌گردد و با گازرسانی به 51 روستای استان کردستان در این هفته تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان به 1 هزار و 224 روستای گازدار افزایش می‌یابد.

وی به اشتغال‌زایی برای یک هزار و 100 نفر در حوزه شرکت گاز استان کردستان در سال 97 اشاره کرد و ادامه داد: به طور متوسط در هر پروژه گازرسانی مناطق روستایی و شهری برای 30 نفر از اهالی همان منطقه بطور مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان (ایرنا) نیز گفت: هدف رسانه خدمت به رفاه عمومی از طریق اطلاع‌رسانی است که در این راستا ایرنا در کنار سایر رسانه‌های استان در راستای امیدآفرینی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی بدون دامن زدن به مسایل حاشیه‌ای فرصت خدمتگزاری برای مسئولان را فراهم کرده است.

مجید سلیمان‌نژاد یادآور شد: فعالان رسانه‌ای در استان کردستان با هر گرایش و سلایق سیاسی دغدغه توسعه پایدار استان را دارند اما نقد آنها باید منصفانه و بر مبنای حقیقت باشد تا جوهره اصلی روزنامه‌نگاری که اصل تایید صحت خبر است بر درستی ایفای مسئولیت رسانه ای آنها صحه بگذارد.

وی افزود: در استان کردستان خبرگزاری ایرنا از ظرفیت رسانه‌ای خوبی برخوردارست که مسئولان نیز باید از این ظرفیت برای بیان خدمات و انتقال مفاهیم به جامعه استفاده بهینه‌تری داشته باشند.

وی یادآورشد: با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور اما کارهای بزرگی توسط دولت انجام شده که با کمال تاسف این اقدام‌ها هنرمندانه به جامعه بیان نشده است.

رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز کردستان از عملکرد بسیار درخشان شرکت گاز استان کردستان تقدیر کرد و ادامه داد: عملکرد شرکت گاز استان کردستان بسیار ستودنی است و در سال گذشته علی‌رغم تمامی مشکلات هیج‌گونه قطع گازی گزارش نگردید و با توجه به تداوم جریان گاز در زمستان سرد سال قبل، نشان از تدوین برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت دانش و تکنولوژی در شرکت گاز استان کردستان است که ماحصل آن رضایت مندی مردم شریف استان کردستان است که در گزارشات مردمی این رضایت‌مندی عنوان شده است.

مجید سلیمان‌نژاد با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند، تاکید کرد: تلاش ما این است که ضمن اطلاع‌رسانی درست از خدمات ارائه شده نظام اسلامی به مردم، مشکلات مردم را نیز به اطلاع مسئولان اجرایی برسانیم.

وی از آمادگی خبرگزاری جمهوری اسلامی برای انعکاس خدمات شرکت گاز در بخش‌های مختلف بویژه اجرای طرح‌های گازرسانی مناطق روستایی و شهری خبر داد و افزود: خوشبختانه ارتباط و تعامل بسیار سازنده مابین خبرگزاری ایرنا و روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان حاکم است و در تمام اوقات سال خبرهای این شرکت در خروجی خبرگزاری درج می‌گردد و جای خوشبختی است که این خبرگزاری در انعکاس فعالیت‌های ارزنده شرکت گاز استان کردستان نقش سازنده دارد.

لازم به ذکر است، هم‌اکنون 523 هزار مشترک بخش خانگی، عمومی، صنعتی، تجاری و کشاورزی در استان کردستان از نعمت گاز بهره‌مند و از خدمات شرکت گاز استفاده می‌کنند.

 
A+ A-