شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ نصب تجهیزات ایمنی برای پایدارسازی و استمرار خدمات گازرسانی در شهرهای سروآباد و مریوان
مهندس احمد فعله‌گری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در مورد عملیات اجرای نصب تجهیزات ایمنی مسیر شهرهای سروآباد و مریوان اظهار داشت: ناپایداری زمین در محور کامیاران به مریوان ناشی از رانش متعدد زمین در محور مذکور علی‌الخصوص در سال 98 در اثر بارندگی‌های مکرر منجر به نا ایمن شدن مسیر خط انتقال گاز گردیده که شرکت ملی گاز برای ایمن‌سازی این مسیر اقدامات فنی و مهندسی را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه برای پایداری خدمات در این منطقه نیاز است خط انتقال گاز تقویت گردد، افزود: با حمایت مسئولین و همراهی و همدلی مردم شهرستان‌های سروآباد و مریوان در کمترین زمان ممکن این عملیات به اتمام خواهید رسید و خدمات شرکت گاز استان کردستان جاری خواهد شد.

فعله‌گری یادآور شد: در راستای ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی خط انتقال گاز کامیاران، سروآباد، مریوان در منطقه دگاگا برنامه‌ریزی گردیده در روز چهارشنبه مورخ 98/03/29 یک مورد شیرLBV  (قطع اتوماتیک) در این مسیر نصب گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ضرورت دارد از ساعت 5 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/03/29 به مدت 24 ساعت خط انتقال گاز مریوان تخلیه و عملیات نصب شیر انجام گردد.

وی افزود: این شرکت تمام توان و تلاش خود را بکار خواهد گرفت که در زمان انجام کار از گاز ذخیره شده در شبکه و خطوط تغذیه و انتقال جهت تامین گاز مشترکین خانگی شهری و روستایی شهرستان‌های سروآباد و مریوان استفاده نماید.

مهندس فعله‌گری در پایان از همراهی، مساعدت و صبوری مردم شریف شهرستان‌های سروآباد و مریوان در زمان اجرای تعمیرات موردنظر تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است برای بهره‌مندی بیشتر مشترکین خانگی شهری و روستایی شهرستان‌های سروآباد و مریوان گاز تحویلی به واحدهای پرمصرف از جمله جایگاه‌های CNG، صنایع عمده، واحدهای صنعتی و کشاورزی این دو شهرستان تا پایان عملیات با محدویت تحویل گاز مواجه می‌گردد. 

 
A+ A-