شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
استاندار کردستان در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به دهستان نگل؛ شرکت گاز استان کردستان با گازرسانی به دهستان تاریخی و مذهبی نگل رفاه و آسایش را به مردم منطقه کلاترزان هدیه داد
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله مبارک دهه فجر گازرسانی به دهستان تاریخی و مذهبی نگل از توابع شهرستان سنندج با حضور مهندس مرادنیا استاندار کردستان، مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، دکتر ابراهیم زارعی فرماندار شهرستان سنندج، دکتر سید مهدی فرشادان و مهندس احسن علوی نمایندگان مردم شهرهای سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، مدیران ادارات و اهالی منطقه در مسجد تاریخی نگل که دارای ارزش مذهبی فراوانی برای مردم استان است بزرگ‌ترین پروژه گازرسانی روستایی استان کردستان در بخش کلاترزان شهرستان سنندج افتتاح گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس بهمن مرادنیا استاندار کردستان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله مبارک دهه فجر اظهار داشت: امسال نیز با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن هم‌صدا با سراسر کشور بار دیگر انزجار و نفرت خود را از امریکا و استکبار جهانی نشان دهیم و موجب یاس و ناکامی دشمنان شویم.

 وی اضافه کرد: امریکا دشمن قسم خورده ایران است و با اعمال تحریم اقتصادی مشکلات و تنگناهای زیادی برای ملت ایران ایجاد کرده است.

 وی با اشاره به اینکه کردستان از ویژگی‌ها و پتانسیل‌های مطلوبی برخوردار است، گفت: این استان می‌تواند در عرصه‌های مختلف به توسعه دست یابد.

 مرادنیا در مورد گسترش خدمات گازرسانی در استان بیان داشت: وضعیت جفرافیایی و خاص استان کردستان باعث می‌گردد اجرای پروژه‌ها با صعوبت و سختی همراه باشد و اجرای پروژه‌های گازرسانی با در نظر گرفتن استانداردهای ویژه از سختی و زحمت فراوانی پیروی می‌کند.

 این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت گاز استان کردستان با عبور از مسیرهای صعب‌العبور کوهستانی، دره‌ها، رودخانه‌ها و سایر موانع طبیعی هدیه زیبا و لذت‌بخش به مردم این دیار اهداء کردند و از مدیریت و همکاران شرکت استان کردستان و تمام مسئولین اعم از مدیران ادارات، پیمانکاران و عوامل اجرایی که این پروژه ملی را به سرانجام رساند تشکر و قدردانی می‌گردد.

 استاندار کردستان در پایان سخنانش اضافه کرد: هدف اصلی دولت خدمت به مردم است و افزایش خدمات و ایجاد رفاه و آسایش باعث شادکامی مسئولین می‌گردد.

 در ادامه این مراسم دکتر ابراهیم زارعی فرماندار سنندج ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله مبارک دهه فجر گفت: ما در نهمین روز از دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه گازرسانی به دهستان مذهبی و تاریخی نگل  هستیم که همزمان روستاهای هویه، سرهویه و ویسر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌گردند.

 دکتر زارعی فرماندار سنندج در ادامه سخنانش افزود: خدمت‌رسانی به تعدادی از روستاهای صعب‌العبور این استان در کشور کم‌سابقه است و این امر نشان از مسئولیت‌پذیری شرکت گاز استان کردستان دارد که با عبور از کوه‌های سر به فلک کشیده، دره‌های عمیق و رودخانه‌های پرآّب و مسیرهای شیب‌دار و سنگی که حفاری فقط با کمپرسور امکان‌پذیر است گاز طبیعی را به درب منازل ساکنان روستا می‌آورد.

 وی با بیان اینکه روشن شدن شعله گاز در هر روستا از مهاجرت مردم به شهرها جلوگیری می‌کند، افزود: خدمت‌رسانی به مردم احساس رضایت را در آن‌ها به وجود می‌آورد و  قطعاً هرگونه هزینه از طرف مسئولان و ادارات دولتی برای ارتقاء آسایش و رفاه مردم دارای ارزش است.

 به گفته وی گازرسانی به روستاها، موجب آرامش خاطر و رفاه ساکنان روستاها شده و از مهاجرت و حاشیه نشینی می‌کاهد.

 این مقام مسئول در ادامه سخنانش افزود: شرکت گاز استان کردستان برای گازرسانی به این دهستان در حدود 180 میلیارد هزینه کرده است و این امر نشان از توجهات ویژه دولت تدبیر و امید به گسترش خدمات در مناطق روستایی دارد.

 دکتر زارعی ابراز داشت: شرکت گاز استان کردستان با گازرسانی به منطقه کلاترزان گامی بسیار مهم و اساسی برای توسعه برداشته است و امیدوارم اهالی این منطقه از این فرصت موجود در جهت آبادانی منطقه خود قدم بردارند.

 فرماندار سنندج در پایان سخنانش با تقدیر از عملکرد شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت: از همراهی و مساعدت اهالی محترم و شریف روستای نگل و بخش کلاترزان در به سرانجام رساندن پروژه گازرسانی تشکر کرده و امیدوارم در سایه برکات حضرت حق تعالی مردم این منطقه زندگی مطلوبی داشته و دولت تدبیر و امید نیز در ارائه خدمات رفاهی و فراهم آوردن زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید ملی در راستای اقتصاد مقاومتی موفق عمل نماید. 

 
A+ A-