شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
تقدیر از عملکرد شرکت گاز استان کردستان در زمینه خدمات ارائه شده به زائرین اربعین حسینی (ع)
حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و سید محمد سادات رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در قالب لوح تقدیر از عملکرد شرکت گاز استان کردستان در زمینه اسکان و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی (ع) تقدیر به عمل آورد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، معاونین استاندار ، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، و مدیران مؤسسات و دستگاه‌های اجرایی برگزار گردید از سازمان های برتر در زمینه خدمات ارائه شده به زائرین اربعین حسینی (ع) تقدیر بعمل آمد که شرکت گاز استان کردستان به دلیل عملکرد مطلوب در زمره تقدیرشدگان قرار گرفت.

در متن لوح تقدیری که از طرف حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و سید محمد سادات رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات به مهندس فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اهداء شده است آمده است: در فریاد هل من ناصر و ینصرنی سلاله آل طاها غربت و مظلومیتی به بلندای تاریخ خفته است چنانکه پس از آن غروب خونین مسلمانان و آزادمردان به خروش مکرر از ژرفای وجود لبیک گویان زائرگوی اویند. سرگشتگان آستان محبتش هر ساله در بزمی شورانگیز قدم به توالی روانه درگاهش می‌شوند به امید نگاه شفیعانه او.

در ادامه این لوح تقدیر آمده است: اقامه این شیدایی با بخشش جرعه‌های آب کودکان آغاز می‌شود و با بذل تمامی داشته‌های یک سال پیران ادامه می‌یابد. چنین است ضیافت شوریدگان سرور و سالار شهیدان که جهانی را مبهوت ایثار، وحدت، مودت و عبادت بی بدیل خود نموده است. سپاس فراوان احدیت لایزال در کنف الطاف صاحب عصر و الزمان (عج) و مدد علمای گرانقدر به ویژه حضرت آیت‌الله الامام خامنه‌ای (دامت برکاته) و همیاری عالیقدری چون جنابعالی سهولت خدمت به زائران سیدالشهداء (ع) را در برپایی ایمن و آرام آیین شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی میسر گرداند.

در پایان لوح تقدیر از زحمات سازمان‌های که در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز کوشش مضاعف داشته‌اند تقدیر بعمل آمده و ذکر شده است: بدینوسیله برخود لازم می‌دانم جد و جهد خالصانه حضرتعالی و همراهان نیکومنش شما را در راستای اسکان و پذیرایی از زائرین ابعین حسینی در مواکب استان کردستان، ارج نهاده و سپاسگزار مشارکت مؤثرتان در تسهیل حضور عارفانه میلیون‌ها دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و استمرار توفیقات آن جناب را از درگاه احدیت مسالت نمایم.

 
A+ A-