شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
شرکت گاز استان کردستان در زمینه تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان دستگاه برتر استان در جشنواره شهید رجایی انتخاب گردید
به پاس خدمات و اقدامات ارزنده شرکت گاز استان کردستان در زمینه تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان دستگاه برتر استان در جشنواره شهید رجایی انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، در جلسه‌ای که به مناسبت تقدیر از سازمان‌های برتر سال 96 در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان برگزار گردید لوح تقدیر به مهندس احمد فعله‌گری اهداء شد.

در این لوح تقدیر که توسط بهمن مرادنیا استاندار کردستان و بهرام نصراللهی‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اهداء گردید خطاب به مهندس فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان آمده است: استان کردستان به عنوان نگینی از نگارستان ایران اسلامی به دست بلندهمتانی ساخته می‌شود که با تعهد و مسئولیت‌پذیری به افق‌های دوردست می‌نگرند و تعالی وطن و آسایش هموطن را هدف عالی خود قرار داده‌اند. حمد و سپاس خداوند منان که توفیق خدمت خالصانه را به خادمان این آب و خاک عطا نموده است. آنان که خالق صحنه‌های پرشور و شکوه خدمتگزاری هستند و بر بلندای قله‌های افتخار جاودانه و سرافراز می‌مانند.

در ادامه این لوح تقدیر ذکر شده است: دغدغه توسعه استان کردستان و ساختن جامعه‌ای در ترازشان و کرامت ساکنان این دیار، ما را بر آن داشت تا سالانه گرد هم آییم و قدردان تلاش‌های کسانی باشیم که دل در گرو توسعه این خطه از میهن اسلامی دارند. نیک می‌دانیم که ساختن فردایی بهتر برای کردستان عزیز جزء با تلاش‌های بی‌وقفه شما و دیگر دلسوزان این مرز و بوم میسر نمی‌شود و نیک می‌دانید که امروز بیش از هر زمان دیگری این استان نیازمند تجلی اراده‌ای خستگی‌ناپذیر است.

متن اوح تقدیر این‌گونه ادامه دارد: به پاس خدمات و اقدامات ارزنده و موثرتان در تسهیل و پیشبرد روند توسعه استان کردستان در سال 1396 به عنوان دستگاه برتر در زمینه تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی استان کردستان انتخاب      می‌شوید بدینوسیله با اهدای این لوح سپاس، تلاش‌های ارزشمند جنابعالی و کلیه همکاران خدوم آن شرکت را ارج می‌نهیم.

در پایان لوح تقدیر آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعادل، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، توسعه و پیشرفت استان کردستان و عزت و اعتلای ایران اسلامی همواره سرود مشترک ما و شما و همگان باشد برای ساختن، برای آباد کردن و برای تحقق فرداهای بهتر و بهتر.

 
A+ A-