شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
امام جمعه سنندج در نماز جمعه؛ از زحمات ارزنده شرکت گاز استان کردستان تقدیر و تشکر کرد
در نماز جمعه مورخ 97/09/09 شهرستان سنندج که در مسجد جامع دارالاحسان این شهرستان با حضور خیل عظیم نمازگزاران برگزار گردید امام جمعه سنندج از خدمات ارزنده شرکت گاز استان کردستان در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف استان کردستان تقدیر و تشکر نمود.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه شهرستان سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: خدمت به مردم یک توشه و آذوقه برای آخرت انسان‌هاست و خداوند پاداش این نیکی‌ها را هم در این دنیا و هم در آخرت به نحو احسن ادا می‌کند و من برای توفیق مدیریت و کارکنان شرکت گاز کردستان دعا می‌کنم و انشالله خیر و برکت در دنیا و آخرت نصیب آنان شود.

 ماموستا خدایی در مورد رعایت توصیه‌های ایمنی و فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی بیان داشت: در استفاده از گاز طبیعی بایستی به توصیه‌های کارشناسان شرکت گاز توجه خاصی مبذول داشت تا خود و خانواده‌مان را از خطرات احتمالی مصون داشته و بخصوص در هنگام حوادث طبیعی مثل زلزله بایستی اتصالات وسایل گازسوز را بررسی نماییم.

 امام جمعه سنندج در ادامه سخنانش از خدمات شرکت گاز استان کردستان در جهت گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان تقدیر نمود.

 لازم به ذکر است قبل از شروع خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سنندج مهندس شکرالله ناصری رئیس گازرسانی منطقه 1 سنندج در مسجد دارالاحسان و مهندس بهزاد حجت‌الساداتی رئیس گازرسانی منطقه 2 سنندج در مسجد قبای سنندج در مورد توصیه‌های ایمنی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز طبیعی سخنرانی کردند و در مساجد جامع سراسر استان نیز بطور همزمان راهکارهای مصرف بهینه و منطقی گاز طبیعی و نحوه استفاده صحیح از وسایل گازسوز اطلاع‌رسانی گردید.

 کارشناسان اعزامی شرکت گاز استان کردستان در سخنان خود با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز طبیعی نمازگزاران را به رعایت نکات ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی دعوت کردند.

 آنان با یادآوری و تاکید بر رعایت برخی از نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، رعایت دمای رفاه یعنی دمای اتاق‌ها بین 18 الی 21 درجه سانتیگراد، مسدود کردن منفذ ورود و خروج دمای اتاق‌ها از طریق درب و پنجره، استفاده از پرده‌های ضخیم در جهت حفظ دمای هوای اتاق و ورود هوای سرد، بازبینی مرتب لوله‌ها، شیرهای گاز و دودکش‌ها و مطمئن بودن از بی عیب و نقص بودن این موارد را از جمله راه‌های مناسب در استفاده از گاز طبیعی اعلام کردند.

 گفتنی است شرکت گاز استان کردستان با هماهنگی صورت گرفته با مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور شرایط حضور کارشناسان این شرکت برای آموزش به نمازگزاران در سراسر استان فراهم گردید.

 
A+ A-