شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
بازدید مدیرعامل شرکت گاز کردستان از گازرسانی ناحیه دیواندره
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به همراه جمعی از رؤسای واحدهای ستادی برای بررسی نحوه عملکرد در ارائه خدمات و بررسی مشکلات از گازرسانی ناحیه دیواندره بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان، مهندس احمد فعله‌گری از تاسیسات و واحدهای مختلف شهرستان دیواندره بازدید و همچنین با پرسنل این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و درباره ارائه خدمات در نواحی اظهار داشت: کلیه کارکنان در راستای تکریم ارباب رجوع و بهترین خدمات به مشترکان تلاش کنند و پیشرفت و توسعه گازرسانی به مردم شریف استان را در برنامه و دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه ضمن بازدید از واحدهای مختلف گازرسانی ناحیه دیواندره گفـت: در شهرستان دیواندره 23 هزار و 287 مشترک شهری و روستایی وجود دارد که تعداد 10 هزار و 894 مورد مشترک روستایی می‌باشند.

فعله‌گری در مورد روستاهای گازدار شهرستان دیواندره افزود: در حال حاضر 123 روستای شهرستان دیواندره از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و 3 پروژه گازرسانی دیگر در قالب گازرسانی به 3 روستای دیگر به پیمانکار واگذار شده و در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد که تاکنون 14 هزار و 506 علمک شهری و روستای نصب و به میزان 877 کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی با لوله‌های پلی‌اتیلن و فلزی انجام گرفته است.

مهندس فعله‌گری در مورد اشتراک‌پذیری در گازرسانی ناحیه دیواندره گفت: در سال 96 تعداد 1 هزار و 566 مورد اشتراک‌پذیری در سطح شهر و روستاهای شهرستان دیواندره انجام گرفته و میزان اشتراک‌پذیری در 5 ماهه اول سال جاری 196 مورد بوده است.

وی در پایان سخنانش در مورد واحدهای صنعتی بهره‌مند از گاز در شهرستان دیواندره بیان داشت: در شهرستان دیواندره تعداد 72 واحد صنعتی عمده و جزء از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌باشد.

لازم به ذکر است مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین شده مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از رؤسای واحدهای ستادی نسبت به بازدید از کلیه پروژه‌های اجرایی و ادارات گاز شهرستان‌ها اقدام نمودند و از نزدیک شنوای مشکلات و چالش‌های آنان بودند.

 
A+ A-