شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ کارگروه پایش انرژی در زمینه کنترل مصارف در ادارات استان عملکرد مثبتی از خود بجا گذاشت.
مهندس احمد فعله‌گری در نشست اعضای هیئت رئیسه و رؤسای واحدهای ستادی و روسای نواحی گفت: کارگروه پایش انرژی در زمستان سال گذشته عملکرد خوبی در زمینه بازدید از سیستم حرارتی ادارات و کنترل مصرف انرژی بجا گذاشت و موجب گردید ادارات استان کردستان توجه بیشتری درمورد رعایت الگوی مصرف به خرج دهند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری ضمن تشکر از کارگروه پایش انرژی اظهارداشت: در سال گذشته اعضای پایگاه بسیج عاشورا در ادای مهم‌ترین وظیفه که فرهنگ‌سازی است گام‌های مثبتی برداشته و با فراهم کردن امکانات و شرایط لازم و با کمک پرسنل پایگاه بازدیدهای مستمر و مداومی از تاسیسات حرارتی و سیستم موتورخانه ادارات در مرکز استان و شهرستان‌ها به عمل آوردند.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های مهمی که در مورد مدیریت بر مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اجرا می‌شود مقوله فرهنگ‌سازی است که نقش بسیار زیادی در کاهش حوادث دارد و این شرکت در سال‌های گذشته از طرق مختلف اقداماتی را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد عملکرد تیم پایش انرژی گفت: این کارگروه در سال گذشته 187 مورد بازدید از تاسیسات حرارتی ادارات کل در سطح مرکز استان و شهرستان‌ها را برنامه‌ریزی و راهنمایی‌های لازم در جهت اصلاح و تعمیر موتورخانه‌ها به مسئولین تاسیسات ارائه دادند.

وی تصریح کرد: با پیگیری و بازدید مجدد این تیم از تاسیسات تعداد 27 اداره در جهت اصلاحات مدنظر اقدام و با نصب سنسور و سیستم کنترل از راه دور در جهت کنترل مصارف و صرفه‌جویی گام‌های مثبتی برداشته بودند.

مهندس فعله‌گری در پایان سخنانش در مورد نقش ارزنده این کارگروه گفت: اگر تیم پایش انرژی برنامه‌ریزی مدونی را تنظیم نماید و بطور مستمر و مداوم و با برنامه زمان‌بندی شده از تاسیسات حرارتی ادارات در فصل سرد بازدید به عمل آورد می‌‌تواند در جهت کنترل مصارف قدم‌های مثبتی را بردارد.

 
A+ A-