شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مهندس کریمی نماینده مردم شهرستان بیجاردر مجلس شورای اسلامی؛اخلاق حسنه مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان زبان زد مردم است
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان بهمراه جمعی از پرسنل ستادی در محل گازرسانی ناحیه بیجار با مهندس حمدالله کریمی نماینده مردم شریف شهرستان بیجار درمجلس شورای اسلامی و مهندس بیژن زندیه فرماندار شهرستان بیجار در مورد فعالیت های شرکت گاز استان در این شهرستان دیدار و گفتگو کردند .

 در این دیدار مهندس حمدالله کریمی در مورد فعالیت های شرکت گاز استان گفت: شرکت گاز استان کردستان در این شهرستان خدمات ارزنده ای ارائه داده و برخورداری 100 درصد جمعیت شهری ، شهرستان بیجار نشان از توجه ویژه و گسترش شبکه های گازرسانی در این شهرستان دارد .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس کریمی نماینده مردم شهرستان بیجاردر مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش به وضعیت گازرسانی روستایی اشاره کرده و گفت: درصد نفوذ گاز در جمعیت روستایی شهرستان بیجار75 درصد بوده که از میانگین کشوری بالاتر است و این امر نشان از توسعه خدمات دولت تدبیر و امید در روستاهای این شهرستان دارد و با اتمام پروژه های در حال فعالیت این درصد با شدت بیشتری افزایش می یابد .

این مقام مسئول در ادامه سخنانش اظهار داشت: تسریع فعالیت های گازرسانی در شهرستان بیجار که توسط مدیریت و کارکنان خدوم و زحمت کش شرکت گاز استان کردستان برنامه ریزی و اجراء گردیده بسیار دلسوزانه است و باعث گردیده در دو بعد جلوگیری از مهاجرت روستائیان به حاشیه شهرها و اشتغال زایی تاثیرات بسیار مثبتی به جا گذاشته و مقدمات توسعه و آبادانی فراهم گردد.

وی افزود:مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان علاوه برسخت کوشی از اخلاق حسنه در برخورد با ارباب رجوع بهره برده و این صفات نیکو در بین مردم زبانزد است و  من به نوبه خود از تمامی زحمات این مجموعه دلسوز کمال تشکر و قدردانی را دارم .

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان بیجار اضافه کرد: فرمانداری از تمام فعالیت های شرکت گاز استان کردستان پشتیبانی کرده و در هر جایی با مانعی برای اجرای پروژه های گاز رسانی برخورد کرد حاضر به همکاری بوده تا آن مانع رفع گردد.

مهندس بیژن زندیه افزود: خدمات شرکت گاز استان کردستان برکسی پوشیده نیست و با گسترش این خدمات رفاه و آسایش برای مردم فراهم گردیده و تامین انرژی برای صنایع نیز جزء لاینفک این خدمات است و این حجم فعالیت جای تشکر و قدردانی دارد.

مهندس فعله گری در ادامه این جلسه به حجم فعالیت و خدمات شرکت گاز استان اشاره کرده و افزود: با توجه به شرایط سخت و وضعیت جفرافیایی و توپوگرافی این استان هزینه اجرای پروژه ها نسبت به سایر نقاط کشور بالاتر بوده و این شرکت برای کاهش هزینه ها ،کاهش زمان اجرای پروژه ها ، انتخاب مسیر مناسب و کوتاهتر برای لوله گذاری و تخریب کمتر منابع طبیعی ، باغات و مزارع سعی کرده پروژه ها را با بودجه مصوب و حتی گاهی اوقات با صرف هزینه کمتر به اتمام برساند.

مهندس فعله گری در پایان این دیدار گفت:در شهرستان بیجار 193 روستا ازقابلیت گازرسانی برخوردار بوده که در حال حاضر 138 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده و تعداد 5 پروژه روستایی فعال و تعداد 22 پروژه گازرسانی روستایی در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار می باشد، همچنین ایشان به اهمیت وصول مطالبات شرکت از     بخش های مختلف از جمله واحدهای صنعتی در راستای تحقق اهداف و برنامه های شرکت اشاره کرد و کارخانه سیمان بیجار را یکی از بد حساب ترین واحدهای صنعتی استان معرفی نمود که نماینده محترم قول دادند از طریق مسئولین بالاتر موضوع دیون معوقه دولت از واحد مذکور را پیگیری نمایند.

 
A+ A-