شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان: شرکت گاز استان کردستان امکان تبدیل به قطب آموزشی در غرب کشور را دارا می‌باشد.
مهندس فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در حال حاضر فضای آموزشی شرکت گاز استان استان کردستان 284 متر مربع می‌باشد که با افتتاح پروژه‌های عمرانی در حال ساخت 100 متر مربع به آن افزوده خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده هماهنگی لازم تغییر کاربری پروژه چند منظوره آموزشی، فرهنگی، رفاهی و تفریحی در مساحتی بالغ بر 2500 متر آغاز شده است که گام بسیار بزرگی در جهت تبدیل شدن این استان به قطب آموزش در غرب کشور برای برگزاری کلاس‌های آموزشی ضمن خدمت محسوب می‌شود.

فعله‌گری عنوان کرد: ضرورت دارد کمیته آموزش، راهکارها و پیشنهادات ارائه شده در جلسات آموزشی نظرات و پیشنهادات اعضاء را مدنظر قرار داده و با اجرای برنامه‌های آموزشی و توانمند کردن نیروهای انسانی زمینه گره گشایی برخی نواقص و موانع پیش رو سازمان بوده تا بتوان در جهت دستیابی و پیشبرد اهداف سازمان بهتر حرکت کرد.

وی به ظرفیت آموزشی شرکت گاز استان کردستان در ادارات تابعه اشاره کرد و افزود: فضای آموزش مجازی در اداره مرکزی با 32 متر مربع و استقرار 5 دستگاه رایانه، کلاس آموزشی ستاد با مساحت 37 متر مربع با ظرفیت 34 نفر، کلاس آموزشی گازرسانی ناحیه سنندج با ظرفیت 82 متر مربع و ظرفیت 60 نفر، سالن جلسات و کلاس آموزشی ناحیه سقز با مساحت 60 متر مربع و پذیرش 45 نفر، ناحیه قروه با مساحت 37 متر مربع و ظرفیت 34 نفر و گازرسانی ناحیه مریوان با کلاس آموزشی به مساحت 36 متر مربع و ظرفیت 28 نفر آماده برگزاری کلاس‌ها و سمینارهای  آموزشی می‌باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با افزایش فضای آموزشی در شرکت گاز استان کردستان زمینه لازم برای آموزش‌های ضمن خدمت برای پرسنل فراهم و زمینه‌سازی برای حضور پرسنل شرکت‌های گاز استان‌های همجوار در کلاس‌های آموزشی مهیا می‌گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان اظهاراتش در مورد سیستم نظام‌مند آموزشی گفت: برای پیشرفت آموزش و افزایش بهره‌وری در هر سازمان نیاز است برنامه‌ریزی مدون و منظمی صورت گرفته و پایش عملکردی برای پیگیری میزان پیشرفت صورت گیرد تا میزان تحقق اهداف آموزشی اندازه‌گیری شود و این شرکت در سال 96 موفق به دریافت گواهینامه ISO10015  در سیستم استاندارد بین‌الملی مدیریت آموزش گردید.

 
A+ A-