شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی در شرکت گاز استان کردستان برگزار گردید.
مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه فرزندان کارکنان و یازدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز استان کردستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه فرزندان کارکنان و یازدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز استان کردستان در روز پنج‌شنبه مورخ ششم اردیبهشت ماه جاری با حضور 171 نفر شرکت کننده متشکل از کارکنان، همسران کارکنان و فرزندان کارکنان در محل سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار گردید.
 
در آیین افتتاحیه این مسابقات مهندس فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ضمن عرض خیر مقدم به شرکت‌کنندگان در مسابقات، داوران و رابط امور روحانیون صنعت نفت منطقه غرب کشور بر گسترش فرهنگ قرآنی در شرکت گاز استان کردستان تاکید کرده و در ادامه گزارشی از آخرین فعالیت‌های نمازی شرکت گاز استان کردستان را برای حضار تشریح کرد.

وی افزود: امروز رویداد فرهنگی بزرگی در شرکت گاز استان کردستان رخ داده و شاهد حضور تعداد 171 نفر شرکت‌کننده در مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه هستیم و نسبت به سال‌های گذشته شاهد جهش بسیار خوبی در این زمینه هستیم و این امر نشانه تلاش‌های فرهنگی برای گسترش فرهنگ اقامه نماز و توجه به آموزه‌های دینی در  زمینه قرآئت قرآن کریم و عمل به دستورات شفا بخش کتاب آسمانی است.

در ادامه حجت‌السلام درویشی رابط فرهنگی و مسئول امور روحانیون صنعت نفت منطقه غرب کشور در خصوص نقش و اهمیت قرآن در زندگی فردی و اجتماعی اظهار کرد: قرآن مجید متضمن کلیات برنامه‌های زندگی بشر است که اگر خوب از این کتاب شریف و برنامه‌های آن در زندگی استفاده کنیم قطعا محیطی سرشار از صفا و صمیمیت خواهیم داشت که هم سعادت دنیوی را کسب کرده و هم به سعادت اخروی که هدف نهایی همه ماست خواهیم رسید.

وی افزود: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است، زیرا قرآن به راهی هدایت می‌کند که مستقیم‌ترین راه‌هاست و انس با این کتاب آسمانی راه تشخیص حق از باطل را برای انسان سهل و آسان می‌کند.

حجت‌السلام درویشی در پایان سخنانش برنامه‌های قرآنی صنعت نفت را برای حاضران تشریح و تبیین نمود و وزارت نفت را در اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی پیشتاز قلمداد کرد.

گفتنی است نفرات برتر این دوره از مسابقات برای شرکت در مسابقات سراسری شرکت ملی گاز ایران معرفی خواهند شد. 

 
A+ A-