شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
در سال گذشته 17 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی برای نیروهای پیمانکاری برگزار گردید.
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در خصوص آموزش برای نیروهای پیمانکاری گفت: در سال 96 برای ارتقای سطح دانش و توانایی فنی کارکنان بخش پیمانکاری 17 هزار و 80 نفر ساعت آموزش در زمینه‌های مختلف برگزار گردیده است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد برای کارکنان شرکت گاز استان کردستان، گفت: هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقاء سطح کیفی دانش و آگاهی کارکنان در راستای بهبود ارائه خدمات به مشترکین عزیز و رسیدن به اهداف و استراتژی‌هایست که برای شرکت برنامه‌ریزی شده است.

مهندس فعله‌گری بالا بردن سطح دانش کارکنان در رسیدن به اهداف سازمان‌ها را مؤثر دانست و گفت: شرکت‌ها و سازمان‌ها برای رسیدن به نقطه بهره‌وری یک سری منابع محدود در اختیار دارند و استفاده بهینه از این منابع نیاز به دانش و آگاهی دارد تا بتواند با گذر از محدودیت‌های در پیش رو به سوی ترقی گام برداشته و این هدف زمانی محقق خواهد شد سازمان پویا، چابک، یادگیرنده و سازنده باشد.

فعله‌گری با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی در سازمان‌ها گفت: در این دوره‌ها آموزش‌های روش‌ها و شیوه‌های نوین انجام فرآیندها و فنون شغلی بررسی و تشریح خواهد شد و با برگزاری این دوره‌ها سازمان‌ها در اجرای وظایف و اهداف مدنظر با تحول زیادی روبرو شده و تغییرات بنیادی در شیوه مدیریتی ایجاد کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر آشنایی سازمان‌ها و مؤسسات با شرایط روز و بروزرسانی فرآیندهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، اظهار داشت: با برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان با تجهیزات و تکنولوژی جدید آشنا شده و نرم‌افزارهای نوین انجام فرآیندها را یاد می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش اظهار داشت: برای دستیابی به اهداف آموزشی و ارتقای سطح دانش کارکنان پیمانکاری در سطح شرکت گاز استان کردستان در سال گذشته 14 دوره آموزشی برگزار گردیده که در مجموع شامل برنامه‌ریزی و اجرای 17 هزار و 80 نفر ساعت می‌گردد که این امر نشان‌دهنده توجه ویژه این شرکت به آموزش و ارتقاء سطح دانش و توانایی نیروهای بخش پیمانکاری دارد.

 
A+ A-