شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
دکتر ارشدی فرماندار شهرستان کامیاران؛افزایش تعداد روستاهای گازدار در شهرستان کامیاران نشانه توسعه عدالت اجتماعی است
دکتر جمال ارشدی فرماندار شهرستان کامیاران در مراسم افتتاح گازرسانی به 11روستای شهرستان کامیاران گفت : یکی از اهداف اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید برای توسعه عدالت اجتماعی در مناطق محروم و بسط خدمات رفاهی است که باعث می گردد امکانات بطور برابر و مساوی در سطح کشور توزیع گردد که شرکت گاز استان کردستان در این راه قدم های بسیار مثبتی برداشته و بحمداله تا کنون خیلی خوب و مطلوب عمل کرده است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان،در آیین افتتاح 11 روستای شهرستان کامیاران فرماندار ، مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان روسای تعدادی از ادارات ، و اهالی روستا حضور داشتند.

 دراین مراسم که در مسجد روستای کوله ساره برگزار گردید، دکتر جمال ارشدی فرماندار کامیاران ، گفت: در دهه مبارک فجر تعداد 181 پروژه با هزینه ای بالغ بر 530 میلیارد ریال در شهرستان کامیاران به بهره برداری رسیده که شاخص ترین آنها افتتاح پروژه گازرسانی به 11 روستای این شهرستان است.

 فرماندار کامیاران افزود : این وظیفه نظام است که خدمات خود را در در روستاها گسترش داده و به بخش تولید محصولات کشاورزی و دامی کمک نماید.

 دکتر ارشدی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از خدمات مهم و اساسی در بخش انرژی ، گازرسانی به روستاهای فاقد گاز است که باعث می گردد با بهره مندی روستائیان از این نعمت خدادادی علاوه بر حفظ منابع طبیعی در زمینه گسترش صنایع روستایی به مردم کمک نماید.  

 فرماندار کامیاران  هزینه اجرای پروژه های گازرسانی را بسیار سنگین ذکر کرد و گفت : هزینه اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای استان کردستان و شهرستان کامیاران مثل روستای کوله ساره را     می توان با هزینه گازرسانی به برخی از شهرهای کشور که در دشت و مناطق هموار قرار دارد برابر دانست و حتی اجرای آن با دردسرهای بیشتری مواجه می باشد .

 وی ادامه داد : شهرستان کامیاران جفرافیای خاص خود را دارد و با این طبیعت بکر و دست نخورده جاذبه های گردشگری خوبی برای جذب توریست دارد و گازرسانی به این مناطق سبب حفظ این محیط زیست زیبا و بافت طبیعی آن می گردد که جا دارد از زحمات شبانه وروزی شرکت گاز استان کردستان در منطقه سیروان تشکر و قدردانی نمایم.  .

 دکتر ارشدی فرماندار کامیاران در ادامه اظهارتش افزود : خدمت رسانی به تعدادی از روستاهای صعب العبور این استان در کشور بدون سابقه است و امیدوارم رساندن گاز به این منطقه سبب خیر و برکت برای اهالی زحمت کش و نجیب این منطقه باشد.

 وی با بیان اینکه روشن شدن شعله گاز در هر روستا از مهاجرت مردم به شهرها جلوگیری می‌کند، افزود: خدمت رسانی به مردم احساس رضایت را در آن‌ها به وجود می‌آورد و  قطعاً هرگونه هزینه از طرف مسئولان و ادارات دولتی برای ارتقاء آسایش و رفاه مردم دارای ارزش است.

 به گفته وی با گازرسانی به این روستاها، آرامش خاطر را برای روستائیان فراهم و رفاه را برای آنها به ارمغان می آورد .

 این مقام مسئول افزود : با توجه به گازدار شدن روستاهای شهرستان کامیاران و تامین انرژی پایدار در بخش تولیدات کشاورزی و دامی می توان در جهت ایجاد و تاسیس صنایع تبدیلی گام برداشت و محصولات تولیدی این استان را به سایر نقاط کشور و حتی خارج از کشور صادر کرد.

 دکتر ارشدی به موقعیت جفرافیای منطقه اشاره کرده و افزود: موقعیت اقلیمی ویژه و شرایط آب و هوایی مساعد و نیروی انسانی مسنعد می تواند زمینه ساز توسعه و آبادانی هر منطقه باشد که می توان گفت شهرستان کامیاران از تمام شرایط برای حرکت در جهت پیشرفت برخوردارست.

 فرماندار کامیاران در پایان سخنان گفت: امیدوارم با اتمام این پروژه ، آسایش و راحتی به این روستا قدم گذاشته و مردم با شادی و مسرت از این نعمت و رحمت الهی استفاده نمایند .

 
A+ A-