شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پیامی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری دهه مبارک فجر را تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی دانست که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحات زرینی را در تاریخ حیات آدمی گشودند و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کردند.

فعله‌گری در ادامه این پیام اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مرهون، جانبازی‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌های همه شیر زنان و غیور مردان بزرگی است که در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظام سیاسی الهی هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص نهاده و با حماسه آفرینی‌های خود زمینه طلوع خورشید فروزان اسلام را بر پهنه ایران اسلامی فراهم کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، گفت: در این ایام مبارک، یاد حضرت امام (ره) را گرامی می‌داریم و بر همه ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی ارزش‌های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و اقدامات و تلاش‌های ارزشمند دولت تدبیر و امید عرصه‌های نوینی در جهان اسلام و نظام بین‌اللملی گشوده است بیش از پیش تلاش نماییم.

وی در ادامه افزود: اینجانب سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شهید پرور ایران اسلامی خصوصاً مردم فهیم استان کردستان و  خانواده بزرگ صنعت نفت علی‌الخصوص همکاران شرکت گاز استان کردستان تبریک و تهنیت عرض نموده و پیروزی و سرافرازی همیشگی ملت غیور ایران را در همه‌ی عرصه‌های سیاسی، علمی، اجتماعی و فرهنگی از خداوند متعال مسالت دارم.

 
A+ A-