شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز کردستان:از مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه بازدید کرد
مدیر عامل شرکت گاز کردستان بهمراه تعدادی از مسئولین ستادی در روز دوشنبه مورخ بیست و نهم آبان ماه از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب و روستاهای اطراف این شهرستان بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری با بیان این که زلزله در این مناطق داغی سنگینی بر دل همه گذاشت ؛ گفت : هدف از این بازدید بررسی وضعیت شبکه ها و انشعابات بعد از وقوع زلزله در این مناطق بوده و اینکه حوادث غیر مترقبه مثل زلزله چه تاثیری بر آنها داشته و میزان آسیب های وارده چه مقدار می باشد .

وی اظهار داشت: پس از وقوع حوادث طبیعی وضعیت خدمت رسانی به آسیب دیدگان با مشکلات عدیده ای روبرو می شود و امدادرسانی در لحظات اولیه باعت می گردد میزان تلفات انسانی به حداقل برسد و بایستی با مدیریت بحران از تشدید آسیب های وارده جلوگیری کرد    .

فعله گری با تاکید بر این که در این موارد بایستی در مصرف بهینه انرژی دقت نموده و شرایط  را برای دیگران نیز فراهم نمود، تصریح کرد: در شرایط بروز بحران یکی از اساسی ترین نیازها تامین سوخت برای مردم است و در صورت رعایت کردن استانداردها در اجرای شبکه های گازرسانی میزان صدمه وارده به این شبکه ها به حداقل رسیده و شرایط وصل مجدد گاز طبیعی برای مشترکین را در اسرع وقت و پس از بازدیدهای میدانی از شبکه ها را فراهم می سازد .

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اقدامات لازم در مواقع بحران را برشمرد و گفت : در مواقع بروز بحران مهم ترین اصل اینست که آرامش را به جامعه و نیروهای امدادی تزریق کنیم و پس از آن رعایت نکات ایمنی در بهره برداری مجدد از شبکه های توزیع را اجرایی نموده و به علت حساسیت شبکه های گازرسانی و قطع گاز طبیعی، برای سوخت جایگزین تمهیدات لازم اندیشده شود .

وی یادآور شد: در چنین مواقعی اطلاع رسانی به مردم از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و می توان میزان صدمات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان در پایان سخنانش اظهار داشت: شرکت گاز استان کردستان برای یاری رساندن به مناطق زلزله زده و در جهت برقراری مجدد جریات گاز یک دستگاه بیل مکانیکی بکهو با 2 نفر راننده ، 2 دستگاه پیکاب و 3 اکیپ نشت یابی شامل یک نفر راننده ، 2 نفر نشت یاب ، 1 نفر جوشکار پلی اتیلن و یک نفر مسئول اکیپ با امکانات کامل اعم از علمک آماده نصب لوله و اتصالات را به این مناطق اعزام نموده است.

 
A+ A-