شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
بازدید مدیر عامل شرکت گاز کردستان از پروژه‌ گاز رسانی به مجتمع روستایی تخته شهرستان سنندج
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به همراه جمعی از مسئولین ستاد از چگونگی روند گازرسانی به مجتمع روستای تخته و اندر شهرستان سنندج بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان، مهندس احمد فعله گری از روند پروژه گازرسانی شهرستان سنندج بازدید کرد و گفت: اجرای پروژه های گازرسانی در این استان برای تقویت زیر ساخت ها در زمینه تامین انرژی برای مصارف در بخش های مسکونی و صنعتی طراحی  شده و برای بهبود  و توسعه خدمات به مردم شریف ، نجیب و مومن استان کردستان انجام می شوند .

وی در ادامه  از اجرای گازرسانی به مجتمع روستایی تخته و اندر  بازدید کرده وگفـت: گاز رسانی به این   مجتمع از اواخر دی ماه سال 95 شروع و پیش بینی می شود علیرغم صعوبت مسیر و سنگی بودن بافت زمین با تلاش مجریان طرح ، عملیات اجرائی آن تا پایان  آذر ماه سال 96 به اتمام برسد.

وی افزود : با اتمام عملیات گازرسانی به مجتمع روستایی تخته  روستاهای تخته  و اندر از توابع شهرستان سنندج از نعمت گاز طبیعی بهره مند می گردند.

مهندس فعله گری افزود : اجرای این پروژه  شامل 8 هزار و 330 متر شبکه پلی اتیلن در اقطار 160 ، 63 و 25 میلی متری است که تاکنون 5 هزار و 500 متر از آن در مسیر سخت و صعب العبور اجراء شده است .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه اظهار داشت : تعداد 200 مورد انشعاب برای نصب در این 2 روستا پیش بینی شده که در حال حاضر 100 انشعاب نصب گردیده و باقیمانده انشعابات نیز در حال نصب می باشد.

مهندس فعله گری در ادامه به بودجه اختصاص داده شده اشاره و افزود : مبلغ اجرای پیمان 25 میلیارد ریال در قسمت اجراء و خرید کالا برآورد شده است .

وی در ادامه با تاکید بر رعایت استاندارد و مشخصات فنی در اجرای شبکه و تشریح برخی نکات فنی و ایمنی از زحمات عوامل اجرایی و ناظرین پروژه تشکر و قدردانی نمود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه از پروژه گازرسانی خط تغذیه فلزی روستای تخته  بازدید کرد و  اظهار داشت : اجرای این پروژه  شامل 8 هزار و 200 متر خط لوله فلزی در قطر 4 اینج است که تاکنون 1  هزار و 950 متر جوشکاری آن انجام و با تکمیل این پروژه 15 روستا شامل روستاهای  هشمیز ، تخته ، اندر ، تکیه هشمیز ، حلوان ، تویور ، شیان ، درویشان ، گلین ،  وصی علیا ، وصی سفلی ، پتلیدر ، دره کوله ، اندرآب و هشلی گازرسانی انجام خواهد گرفت .

مهندس فعله گری در ادامه به بودجه اختصاص داده شده به خط تغذیه اشاره کرده و افزود : مبلغ پیش بینی شده برای اجرای  پیمان 15 میلیارد ریال در قسمت اجراء و خرید کالا برآورد شده است .

لازم به ذکر است پیمانکار مجری طرح پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی تخته  و خط تغذیه را شرکت پژوهش صنعت ماد بعهده داشته و بطور مستقیم برای 50 نفر  از نیروهای بومی منطقه ، اشتغال زایی ایجاد نموده است.

 
A+ A-