شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان از اداره گاز شهرستان بیجار بازدید کرد
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به همراه تنی چند از مسئولین ستادی از بخش‌های مختلف اداره گاز شهرستان بیجار بازدید به عمل آوردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز کردستان، مهندس احمد فعله گری در جلسه ای که با حضور پرسنل ناحیه بیجار برگزار گردید گفت : از زحمات و تلاش های که در این ناحیه صورت گرفته تشکر و قدردانی می کنم ، ناحیه بیجار به علت موقعیت جفرافیایی و قرار گرفتن در بلندترین نقطه ایران که معروف به بام ایران است دارای ویژگی های منحصر به فرد است و بایستی نگاه پرسنل این ناحیه به انجام وظایف ویژه و خاص باشد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان در ادامه گفت: مجموع کل مشترک شهری و روستایی شهرستان بیجار 27 هزار و 861 اشتراک می‌باشد که این میزان تعداد 19 هزار و 155 اشتراک شهری و تعداد 8 هزار و 706 اشتراک روستایی را شامل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر درصد نفوذ پذیری گاز طبیعی در جمعیت شهری 99 درصد و در جمعیت روستایی 69 درصد و در مجموع 84 درصد از جمعیت کل شهرستان بیجار در بخش شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردارست .

فعله گری  با اشاره به حجم شبکه‌گذاری در شهرستان بیجار افزود: تاکنون 1022 کیلومتر خطوط شبکه توزیع و تغذیه گاز در شهرستان بیجار اجرا گردیده  و تعداد 17 هزار و 780 انشعاب در سطح شهر و روستاهای این شهرستان نصب شده است .

مدیر عامل در ادامه به مشترکین عمده اشاره کرده و اظهار داشت : در شهرستان بیجار 30 مشترک عمده صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخورداراست که مهمترین مشترک صنعتی کارخانه سیمان بیجاراست که 10 هزار و 356 متر مکعب در ساعت گاز مصرف می کند.

وی افزود: تکریم ارباب رحوع از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده  و پرسنل بایستی در برخورد با ارباب رجوع دارای سعه صدر بوده و با برخورد مناسب و تسریع در انجام درخواست های مشترکین ، سعی نمایند میزان رضایت مشترکین را ارتقاء بخشند .

مهندس فعله گری در ادامه اظهار داشت:  توسعه گازرسانی در استان کردستان با وصول درآمدهای شرکت میسر خواهد بود و پیگیری مطالبات از وظایف اصلی ادارات گاز است.

وی در ادامه به آمادگی پرسنل اشاره کرده و گفت: آمادگی برای سپری نمودن زمستان و تامین پایدار جریان گاز از اصلی ترین وظایف بهره برداری است و در این خصوص بایستی آمادگی کامل برای مقابله با شرایط سرد زمستان و مواقع حساس وجود داشته باشد.

در ادامه این بازدید مهندس حامد روحی رئیس گازرسانی ناحیه بیجار توضیحاتی در مورد وضعیت گازرسانی در این شهرستان ارائه و راه حل های بهبود ارائه خدمات به مشترکین و افزایش میزان رضایت به مردم شریف این شهرستان را مطرح کردند.

 
A+ A-