شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
در نشست مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز با هیئت رئیسه گاز کردستان؛ خدمت به مردم خونگرم، مهربان و مسلمان استان کردستان عبادت است - نقشه استراتژیک حوزه مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران برای قرار گرفتن در رتبه‌های برتر آسیا در زمینه انرژی
مهندس مؤمنی مدیر گارزسانی شرکت ملی گاز ایران در روز سه‌شنبه مورخه 26 ام اردیبهشت ماه به همراه تعدادی از مدیران ستادی شرکت ملی گاز برای بازدیدی 1 روزه از روند ارائه خدمات و توسعه شبکه‌های گازرسانی به شهرستان سنندج مرکز استان کردستان سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس سعید مؤمنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در نشست با مدیرعامل و هیئت رئیسه گاز کردستان؛ گفت: بسیار خرسندم که در خدمت کارکنان زحمت‌کش و مخلص گاز کردستان هستم به این دلیل که پرسنل گاز کردستان در منطقه‌ای خدمت می‌کنند که قبل از انقلاب از محرومیت زیادی در زمینه ارائه خدمات رنج می‌برد و در زمان جنگ تحمیلی نیز در نوک حملات دردمنشانه رژیم بعثت عراق قرار داشته و صدمات جانی و مالی فراوانی را متحمل شدند.

مهندس مؤمنی افزود: مردم مخلص، مؤمن، زحمت‌کش، نجیب و خونگرم کردستان شایسته خدمات بیشتری هستند که الحمدالله شرکت گاز استان کردستان در زمینه ارائه خدمات بسیار خوب و مطلوب عمل کرده و این امر جای تقدیر و تشکر و قدردانی دارد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز در ادامه اظهار داشت: جای جای کردستان را به خوبی می‌شناسم و اجرای پروژه‌های گازرسانی در سرزمینی که پوشیده از کوه‌های سر به فلک کشیده، دره‌های عمیق، رودخانه‌های خروشان و دارای زمین‌های سنگی و صعب‌العبور است، با سختی‌ها و مشقات فراوانی روبروست و کارشناسان، کارکنان و عوامل اجرای به خوبی از عهده آن برآمدند که انجام این خدمات دارای اجر و پاداش معنوی است.

مهندس مؤمنی در ادامه سخنانش گفت: در نیم قرن دوم صنعت گاز قرار داریم و باید نگاه و استراتژی این صنعت تغییر پیدا کرده و از توسعه شبکه‌های گازرسانی به نگهداشت تاسیسات و زیرساخت‌ها گرایش یابیم.

وی افزود: چشم‌انداز، استراتژی و اهداف صنعت گاز، مطالعه، تحقیق و بررسی پیدا کردن شیوه‌های علمی در حفظ و نگهداشت تجهیزات و بخصوص ایستگاه‌های این صنعت است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز در ادامه اضافه کرد: این صنعت دارای برنامه است و این اهداف و برنامه‌های بایستی خوب و مطلوب اجراء شوند، اگر برنامه‌ای خوب اجراء نشود علاوه بر اینکه دردی را درمان نمی‌کنند، بلکه برای سیستم مشکلاتی را به بار خواهد آورد.

وی گفت: شرکت ملی گاز ایران برای چشم‌انداز سال 1404 و قرار گرفتن در سه رتبه برتر آسیا در زمینه انرژی دارای هدف و نقشه استراتژیک است که شامل توسعه هدفمند گازرسانی، رشد بهره‌وری و سرآمدی در بهره‌بردای و توسعه مشارکت‌های تجاری و عملیاتی است.

مهندس مومنی در پایان سخنان خود گفت: رشد و تعالی سازمانی، وظیفه همه‌ی ماست و بایستی فرآیندها را بگونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که در جهت بهره‌وری و اثر بخشی حرکت نماید.

 
A+ A-