شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
در دیدار نوروزی مدیرعامل گاز استان کردستان با معاون استاندار کردستان: شرکت گاز استان کردستان نقش مهم و برجسته‌ای در زمینه تولید و اشتغال در استان دارد
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با دکتر فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، در این دیدار دکتر حسین فیروزی معاون استاندار استان کردستان  ضمن تبریک سال جدید، گفت: شرکت گاز استان کردستان در جهت تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری که آن را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری فرمودند، می‌تواند در استان منشاء افزایش تولید و بکارگیری نیروی کار استان باشد.

معاون استاندار کردستان افزود: ادارات و شرکت‌های دولتی استان بایستی برنامه‌های پیشنهادی خود در زمینه تولید و اشتغال را در دو بخش برش‌های استانی و شهرستانی تدوین و ارسال نمایند.

دکتر فیروزی در ادامه سخنانش اظهار داشت: بایستی دید مدیران سازمان‌ها و موسسات استان در زمینه تولید و اشتغال مثبت و ارزنده بوده و الحمدالله شرکت گاز استان در زمینه تامین انرژی برای مراکز تولیدی موثر عمل کرده و در زمینه اشتغال نیز با بهره گیری از توان پیمانکاران داخل استان به اشتغال نیروهای آماده بکار کمک شایانی نموده است.

معاون استاندار کردستان گفت: استفاده از نیروهای انسانی بومی استان علاوه بر افزایش میزان اشتغال، به اتمام پروژه‌ها در موقع مقرر کمک می‌کند چون با محیط اجرای پروژه‌ها آشنایی داشته و نسبت به محل خود دارای تعهد بیشتری می‌باشند.  

دکتر فیروزی در پایان سخنان خود گفت: به دلیل عملکرد مطلوب شرکت گاز، استانداری با علاقمندی، میل و اشتیاق در هر زمینه‌ای که نیاز باشد حاضر است با این شرکت همکاری داشته باشد.

در ادامه این دیدار مهندس فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گزارشی از عملکرد سال گذشته و اهداف سال جاری را بیان نمودند.

 
A+ A-