شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
با حضور 10 استان کشور: دوره آموزشی مقرارت پرسنلی و اداری کارکنان در شرکت گاز کردستان برگزار شد
دوره آموزشی مقرارت پرسنلی و اداری کارکنان در شرکت گاز کردستان با حضور روسای خدمات کارکنان و متصدیان حقوق و دستمزد، وام و مزایای شرکت‌های گاز استانی کرمانشاه، ایلام، لرستان، آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، مرکزی و مناطق 2 و 7 عملیات انتقال گاز و مجتمع پالایش گاز پارس جنوبی در سالن جلسات شرکت گاز استان کردستان برگزار شد.

رئیس امور اداری شرکت گاز کردستان هدف از برگزاری این دوره آموزشی بررسی مجموعه مقررات اداری و استخدامی جدید کارمندان وزارت نفت در سال 95 و تبادل اطلاعات با کلیه استان‌ها دانست و گفت: بهره‌گیری از تجربیات دیگر استان‌ها در خصوص دستورالعمل‌ها و مقررات اداری و استخدامی کارکنان و نحوه بکارگیری آن می‌تواند نقش مهمی در توسعه خدمات رفاهی و اداری به پرسنل و کارکنان را داشته باشد.

 

ایرج غفاری هدف از اجرای این دوره آموزشی را آشنایی کارکنان با مقررات دانست و گفت: در این دوره آموزشی کارکنان با مقررات پرسنلی، انتصابات و ترفیعات، حقوق و مزایا و تخلفات اداری آشنا می‌شوند. 

 

وی با اشاره به تدریس 14 فصل از مجموعه مقررات اداری و استخدامی کارکنان، افزود: دراین دوره کارکنان بطور اختصار با تاریخچه تدوین مقررات اداری و استخدامی کارکنان، شرایط استخدام رسمی پیمانی، و قراردادی صنعت نفت، پایه شخصی و سازمانی، مرخصی‌ها، آموزش‌های ضمن خدمت، نظارت بر پیشرفت برنامه کارآموزان، جدول حقوق بدو استخدام ارزیابی کارکنان، فواصل زمانی ترفیعات، نحوه انتصاب کارکنان، دلایل بدون سمت شدن، کمک هزینه مسکن، عمده ترین تخلفات کارکنان و موارد انفصال آشنا شدند.

 

غفاری گفت: راه کارهای برون رفت از چالش‌ها و مشکلات کنونی در گرو توجه به آموزش و بهره گیری از استادان خبره در امر مقررات و دستوالعمل‌های اداری است و لازمه توسعه، شرکت در دوره‌های آموزشی و استفاده از نرم افزارهای جدید است.

 

وی در پایان سخنان خود افزود: انشاءا... این دوره آموزشی باعث فعالیت منظم و منطقی و سیستماتیک برای دستیابی به دانش نو، بهبود و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به همکاران گرامی را به همراه داشته باشد.

 

در این جلسه آموزشی شرکت کنندگان هر کدام به نوبه خود به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات و راهکارهای خود پرداختند.

 

 لازم به ذکر است این دوره آموزشی بمدت 16 ساعت برگزار و مدرس این دوره را اسکندر خیری رئیس هماهنگی مقرارت و روش‌های اداری شرکت ملی گاز به عهده داشته است.  

 
A+ A-