شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
کردستانی‌ها در شش ماه امسال بیش از 1 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند
معاون بهره برداری شرکت گاز استان کردستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، اظهار کرد: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در شش ماهه اول سال 95 با مصرف 1 میلیارد و 94 میلیون متر مکعب گاز با افزایش مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده اند.

مهندس احمد فعله گری با اشاره به افزایش مصرف نسبت مدت سال قبل افزود: مشترکان گاز استان کردستان در شش ماهه اول سال جاری با مصرف 1 میلیارد و 94 میلیون متر مکعب روبرو که نسبت به دوره مشابه سال 94 افزایش 4 درصدی را نشان می دهد .

وی یادآور شد: در 12 ماه سال 94 مشترکان گاز استان کردستان 2 میلیارد و 765 میلیون متر مکعب گاز در بخش های منازل مسکونی ، تجاری و صنعتی مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه سال 93 با افزایش 11 درصدی روبرو بوده است .

به گفته وی، حجم خط لوله شبکه گذاری شده طی بازه زمانی یادشده به بیش از 682 کیلومتر و تعداد انشعابهای نصب شده نیز به 12 هزار و 838 مورد رسیده است.

فعله گری تاکید کرد: طی روزهای سردسال یعنی در ماه های  دی و بهمن ماه و اسفند، مصرف گاز در استان کردستان روزانه از مرز 11 میلیون مترمکعب در روز فراتر می رود.

وی تاکید کرد: در استان کردستان با توجه به کوهستانی بودن فصل سرما زودتر شروع و از اوایل آبان ماه وسایل گرمایشی روشن می شود و بایستی مشترکین توصیه های ایمنی را در بکارگیری وسایل و تجهیزات گرمایشی رعایت و حتما از تخصص کارشناسان و افراد فنی استفاده نمایند.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان دارای 450 هزار مشترک در بخش های خانگی ، تجاری و صنعتی است.

 
A+ A-