شرکت گاز استان کردستان / اخبار / بدنه خبر
به مناسبت هفته نیروی انتظامی ؛مدیر عامل و هیئت رئیسه شرکت گاز با فرمانده ناحیه انتظامی کردستان دیدار کردند
به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و معاونین و پرسنل روز چهارشنبه چهاردهم مهرماه در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی ناحیه کردستان با سردار خرم نیا دیدار کردند.

/JiroCMS/Files/Upload/Users/ravabetomomi/News 95-3/jayeze amer b marof.JPG به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و معاونین و پرسنل روز چهارشنبه چهاردهم  مهرماه در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی ناحیه کردستان با سردار خرم نیا دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، سید امیر رضوی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت : امنیت و آسایش جامعه مرهون  زحمات و  ایثارگری‌های پرسنل جان برکف نیروی انتظامی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه افزود: اگر در جامعه ای امنیت وجود نداشته باشد ، امنیت اقتصادی و اجتماعی مردم به خطر افتاده و شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی نخواهیم بود در حالیکه در سایه امنیت کنونی که حاصل زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای مسلح بخصوص نیروهای انتظامی است که به رشد و شکوفایی اقتصادی رسیده و در داخل مرزها و بیرون مرزها از امنیت کامل برخورددار هستیم و مردم شریف ایران ، قدردار این جان فشانی ها بوده و هستند.

در ادامه این جلسه سردار خرم نیا فرماندهی نیروی انتظامی ناحیه کردستان از حضور مدیر عامل و پرسنل شرکت گاز کردستان برای تبریک هفته ناجا ، تشکر و قدردانی کردند.

 
A+ A-