فراخوان ارزیابی کیفی ( شماره 13-99) جهت برگزاری 3 مورد مناقصه احداث ساختمان پست امداد گاز اداره گاز صاحب سقز ، کانی سور بانه و سردرب ورودی ساختمان ستاد
تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد:
سهشنبه, 27 آبان 1399 (ساعت 8:00)
مهلت ارسال اسناد ارزیابی کیفی:
سهشنبه, 4 آذر 1399 (ساعت 19:00) (مهلت ارسال اسناد ارزیابی کیفی به اتمام رسید)
مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی:
سهشنبه, 18 آذر 1399 (ساعت 19:00)
شرکت گاز استان
کردستان درنظردارد به استناد قانون برگزاری مناقصات فراخوان ارزیابی کیفی جهت
برگزاری مناقصه عمومی پروژه های ذیل را طبق
شرایط و مشخصات مندرج در اسناد ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد)
برگزار نماید.
1-
نام ونشانی دستگاه مناقصه گزار : شرکت گاز استان کردستان واقع در : سنندج- میدان جهاد - ساختمان مرکزی شرکت گاز
استان کردستان- امور قراردادها تلفن : 9-33783625-087
2-
موضوع مناقصات :
ردیف
|
عنوان
پروژه
|
محل اجرای پروژه(نام
روستاها/منطقه)
|
شماره فراخوان در
سامانه ستاد
|
1
|
احداث ساختمان پست امداد گاز در شهر صاحب از توابع
شهرستان سقز
|
احداث ساختمان پست امداد گاز در شهر صاحب از توابع
شهرستان سقز به مساحت زیر بنای 252 متر مربع در 2 طبقه
|
2099091688000080
|
2
|
احداث ساختمان پست امداد گاز در شهر کانی سور از توابع
شهرستان بانه
|
احداث ساختمان پست امداد گاز در شهر کانی سور از توابع
شهرستان بانه به مساحت زیر بنای 206 متر مربع در 1 طبقه
|
2099091688000081
|
3
|
اجرای دیوار نمای ضاع غربی و سردرب ورودی اصلی ساختمان
ستاد و نمای ساختمان HSE
|
اجرای نمای دیوار ضلع غربی و سردرب ورودی اصلی ساختمان
ستاد و نمای ساختمان HSE
|
2099091688000082
|
3-
پیمانکاران که دارای شرایط لازم
بوده و آمادگی اجرای مناقصه / مناقصه های فوق را دارند می توانند جهت دریافت اسناد
استعلام ارزیابی کیفی به سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) بشرح ذیل مراجعه
نمایند .
4-
شرایط اولیه متقاضیان :
داشتن گواهینامه
صلاحیت پایه حداقل 5 در رشته ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور - داشتن ظرفیت
کاری خالی متناسب با پایه و رشته کاری – داشتن گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی از وزارت کار
و رفاه اجتماعی – ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده جهت مناقصات با برآورد بیش از ده
برابر نصاب معاملات بزرگ –داشتن دانش و تجربه در زمینه مورد نظر – حسن سابقه – توان مالی و پشتیبانی
5-
نحوه
دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران : کلیه مراحل برگزاری فراخوان
ارزیابی از طریق درگاه سامانه تدارکات الترونیکی دولت (ستاد) به آدرس
www.setadiran.ir انجام خواهد شد .لازم است مناقصه گران در صورت عدم
عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه
محقق سازند .
مهلت دریافت و پاسخ اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران از طریق سامانه تدارکات الترونیکی دولت (ستاد) :
تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز سه شنبه تاریخ 1399/08/27ساعت 8 مهلت دریافت
اسناد استعلام ارزیابی کیفی روزسه شنبه تاریخ1399/09/04 ساعت 19 ، مهلت ارسال
پاسخ استعلام ارزیابی کیفی روز سه
شنبه تاریخ 1399/09/18 ساعت 19 میباشد
6-
اطلاعات و اسناد مناقصه عمومی پس
از برگزاری فرایند کیفی و ارسال دعوتنامه از طریق سامانه ستاد به مناقصه گران واجد
شرایط که امتیاز مناسب را در ارزیابی کسب نموده اند ارسال خواهد شد .بدیهی است دریافت
اسناد و پاسخ استعلام ارزیابی کیفی هیچگونه حقی برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه
ایجاد نخواهد کرد.
روابط
عمومی شرکت گازاستان کردستان