مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان خبرداد؛ در شش ماهه اول سال 1402 بیش از 264 کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته است
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خبر داد: در شش ماهه اول سال 1402 بیش از 264 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی انجام گرفته که بیشتر اجرای این شبکه های گازرسانی در بخش روستایی بوده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در جلسه هیات رئیسه گزارشی از عملکرد شش اول سال ارائه داد و گفت : با افکار سنجی که در سطح جامعه صورت گرفته است مردم کردستان از عملکرد شرکت گاز استان کردستان که در راه خدمت رسانی به مردم شریف استان کردستان انجام گرفته ، اعلام رضایت داشته و گسترش شبکه های گاز رسانی موجب افزایش سطح رفاه و آسایش شده است .

وی خاطر نشان کرد: با اجرای 264 کیلومتر شبکه های تغذیه و توزیع روستایی و شهری در استان جمع کل شبکه های گازرسانی به 13 هزار و 114 کیلومتر افزایش یافته است .

فعله گری  با بیان اینکه کل تعهدات سال 1402 شرکت گاز استان کردستان در خصوص شبکه گذاری  533 کیلومتر می باشد، افزود: در سال جاری تمام فعالیت ها در جهت رسیدن به اهداف شرکت بوده و تا پایان شهریور ماه با شبکه گذاری 264 کیلومتر حدود 50 درصد از تعهدات سال جاری عملیاتی شده است.

وی در ادامه افزود: از تمام پیمانکارانی که همیشه همراه و یاور  شرکت گاز استان کردستان بوده و همکاری داشتند و در پیشرفت پروژه های گاز رسانی سهم بسزایی ایفاء نموده اند تشکر و قدردانی می نمایم .

فعله گری ادامه داد : وقتی ارزش کار شرکت گاز استان نمود پیدا می کند که به این نکته اشاره داشته باشیم که تمام پروژه هایی که در سال های 1399 ، 1400 و 1401  به اتمام رسیده ، در همان سال گلنگ زنی شده و این افتخاری بسیار بزرگی است که به شرکت گاز استان کردستان تعلق دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان جمع کل شبکه های کار شده در استان را 13 هزار و 114 کیلومتر ذکر کرد و اضافه کرد : 3 هزار و 87 کیلومتر در سطح شهرها ، 9 هزار و 257 کیلومتر در سطح روستاها و 770 کیلومتر برای محورهای صنعتی شبکه گذاری انجام گرفته است .