مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛کردستانی‌ها در 9 ماهه سال جاری 2 میلیارد و 112 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، اظهار داشت: مشترکان شرکت گاز استان کردستان در 9 ماهه سال جاری ، 2 میلیارد و 112 میلیون متر مکعب گاز مصرف نموده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی برابر با 8 در صد را نشان می دهد.

مهندس احمد فعله گری با اشاره به مصرف گاز در مدت مشابه سال قبل افزود: مشترکان گاز استان کردستان  در 9 ماهه اول سال  گذشته 1 میلیارد و 953 میلیون و 733هزار متر مکعب گاز طبیعی مصرف نموده اند .

وی افزود : مشترکین استان کردستان در بخش های مختلف اعم از خانگی ، تجاری ، عمومی و صنعتی در آذرماه ماه سال جاری 345 میلیون و 505 هزار و 861 متر مکعب گاز طبیعی مصرف کردند که این رقم در سال گذشته 316 میلیون و 615 هزار و 900 متر مکعب بوده که افزایش 9 درصدی را شاهد هستیم.

فعله گری به کاهش محسوس دما طی روزهای اخیر و پیش بینی کاهش دما در روزهای آتی اشاره کرد و از مشترکان خواست ضمن استفاده بهینه از گاز طبیعی ، دمای رفاه (18 تا 21 درجه سانتیگراد) را در منزل رعایت کنند تا استمرار خدمات شرکت گاز استان کردستان تداوم داشته باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه ادارات ، بانک ها و سازمان های  دولتی که بعد از تعطیلی  ساعت کاری ، سیستم های گرمایشی را خود را خاموش نکنند طبق بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری گاز آنها قطع خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان کردستان دارای  557 هزار مشترک در بخش های خانگی ، تجاری و صنعتی  می باشد.