مشارکت کارکنان شرکت گاز استان کردستان در رزمایش همدلی و کمک مومنانه به آسیب دیدگان ویروس کرونا
مکارکنان شرکت گاز استان کردستان با مشارکت در رزمایش همدلی و کمک مومنانه نسبت به تهیه و توزیع 150 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی کمک‌رسانی به افراد و خانوارهای آسیب دیده اقتصادی و بی‌بضاعت به سبب شیوع ویروس کرونا اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مومنانه کارکنان شرکت گاز استان، اظهارداشت: رزمایش کمک مومنانه با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص مساوات و کمک مومنانه و با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی و وجوه نقد صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مردم غیور ایران در همه ی شرایط بروز حوادث و بحران ها یار و یاور همدیگر بوده اند ، افزود: در زمان بحران، چهره افرادیکه که در حل مشکلات سهیم هستند نمودار می‌شود که در جریان بحران ویروس کرونا این مهم محقق شد و در شرایط سختی که بسیاری از مردم و اصناف و فعالان اقتصادی از ویروس کرونا آُسیب جد ی دیده اند بسیاری از مردم با غیرت ایران اسلامی در این امر خیر سهیم شدند .

فعله گری اظهار داشت: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری‌های خود، زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرده که مصداق این ایثارگری، رزمایش کمک مومنانه بود که الحمدا... نه تنها کارکنان این شرکت، بلکه همه اقشار جامعه در این اقدام خداپسندانه مشارکت خوبی داشته‌اند.

وی، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر و انسان دوستانه دانست و گفت: امیدواریم به برکت این ماه بابرکت شاهد برچیده شدن چهره فقر و تقویت روحیه ایثار و همدلی در جامعه اسلامی باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خاطرنشان کرد: موج خدمت و مردم‌یاری با شکل‌گیری رزمایش کمک مومنانه با قوت دنبال می‌شود و امید است که شاهد حضور حداکثری برای شرکت در این اقدام خداپسندانه باشیم.

فعله گری با قدردانی از زحمات و تلاش های خیران در پویش رحمت، گفت: از تمامی کسانی که بجهت جمع آوری کمک های مردمی تلاش کردند تا دردی از درد آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا درمان شود تشکر و قدردانی  می گردد و از درگاه خداوند متعال برای آنان اجر و پاداش معنوی درخواست می گردد و امید است زندگی آنان همراه با خیر و برکت باشد.

لازم به ذکر است کارکنان شرکت گاز استان کردستان در مواقع بروز حوادث و بحران ها به یاری آسیب دیدگان شتافته که می توان به کمک رسانی و اعزام نیرو و تجهیزات برای زلزله زدگان کرمانشاه و سیل زدگان سال گذشته اشاره کرد.