مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان؛روابط عمومی ها قلب تپنده سازمان ها و مسئول تنویر افکار عمومی هستند
مهندس احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با توجه به فراررسیدن گرامیداشت هفته روابط عمومی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) بیان داشت : روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در مورد وظایف خطیر روابط عمومی  اظهار داشت: جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود.

وی افزود : سازمان های امروزی برای بقا نیازمندند از محیط بیرونی خود اطلاع کافی داشته و در حوزه  آگاهی یابی و آگاهی دهی به اقشار محتلف جامعه تلاش مضاعفی را از خود نشان دهند  تا از طریق ترویج آگاهی و تولید و نشر دانش، امنیت ذهنی و روانی و حتی فضای فیزیکی مخاطبان خود را که ما به عنوان شرکای اجتماعی می نامیم، تامین کنند .

مهندس فعله گری نقش روابط عمومی در سازمان ها را بی بدیل و حیاتی شمرد و اضافه کرد : روابط عمومی به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف داشته و ارتباط دوسویه سازمان ها با افکار عمومی و رسانه ها را حائز اهمیت فراوان و زمینه ساز  آگاهی، اعتماد سازی و امنیت روانی در جامعه برشمرد .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان اهمیت واحد روابط عمومی را این گونه توصیف کرد : بی شک روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات به عنوان قلب تپنده سازمان است که می تواند روشن کننده افکار عمومی و تبین کننده اهداف سازمان برای مخاطبانش باشد.

فعله گری در پایان سخنانش یادآور شد : روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگر راه را برای پیشرفت اهداف در جهت آبادانی ایران عزیزمان هموار سازیم.

لازم به ذکر است روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در چند سال اخیر موفق به کسب عتاوین برتر در سطح استانی و ملی گردیده که نشان از تلاش مجدانه برای ایفای نقش حساس خود در سازمان دارد و تداوم این موفقیت ها فقط در سایه حمایت های که از طرف مدیریت و سایر واحدهای سازمان صورت می گیرد ، امکان پذیر خواهد بود.