استاندار کردستان در مراسم افتتاح ایستگاه دوم تقلیل فشار گاز شهرستان سنندج؛ عملکرد شرکت گاز استان کردستان در ارتقای رفاه مردم کردستان بی‌نظیر است
به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله مبارک دهه فجر ایستگاه دوم تقلیل فشاز گاز شهرستان سنندج با حضور مهندس مرادنیا استاندار کردستان، مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان و مدیران کل ادارات استان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس مرادنیا استاندار کردستان ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله مبارک دهه فجر  اظهار داشت: عملکرد شرکت گاز استان کردستان در ارتقای رفاه مردم کردستان بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه کردستان از ویژگی‌ها و پتانسیل‌های مطلوبی برخوردار است، گفت: این استان می‌تواند در عرصه‌های مختلف به توسعه دست یابد و سطح رفاه مردم شریف استان مطلوب‌تر گردد.

مرادنیا در مورد گسترش خدمات گازرسانی در استان بیان داشت: وضعیت جفرافیایی و خاص استان کردستان باعث می‌گردد اجرای پروژه‌ها با صعوبت و سختی فراوان همراه باشد و اجرای پروژه‌های گازرسانی با در نظر گرفتن استانداردهای ویژه از سختی و زحمت فراوانی پیروی می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت گاز استان کردستان با عبور از مسیرهای صعب‌العبور کوهستانی، دره‌ها، رودخانه‌ها و سایر موانع طبیعی هدیه زیبا و لذت‌بخش به مردم شریف، مهربان و نجیب استان اهداء کردند و از مدیریت و همکاران شرکت استان کردستان و تمام مسئولین اعم از مدیران ادارات، پیمانکاران و عوامل اجرایی که این پروژه ملی گازرسانی را به سرانجام رسانند تشکر و قدردانی می‌گردد. و تنها کاری که می‌توان برای این عزیزان انجام داد دعای خیر و سعادت اخروی است. 

استاندار کردستان در پایان سخنانش اضافه کرد: در دهه مبارک فجر بیش از 5 هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که اشتغال 2 هزار و 810 نفر را به دنبال خواهد داشت.

در پایان مراسم استاندار کردستان با هیئت همراه بازدیدی از ایستگاه داشته و از نزدیک با روند مراحل خدمت‌رسانی به مشترکین آشنا شدند.