مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ یکی از استراتژی‌های محوری شرکت گاز استان کردستان چابکی و سرآمدی درعملیات و پاسخگویی سریع و صریح به درخواست‌های مشترکین است
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: یکی از استراتژی‌های محوری شرکت گاز استان کردستان چابکی و سرآمدی در عملیات و پاسخگویی سریع و صریح به درخواست‌های مشترکین بوده و اجرای صحیح این اصل حمایت از ارزش‌های والای انسانی را بدنبال دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری در مورد رعایت حرمت مراجعان گفت: تکریم و گرامی داشتن مردم در تمام ادیان و فرهنگ‌ها جایگاه والا و بلندمرتبه دارد و تمامی بزرگان دین و صاحبان اندیشه بر آن تاکید نموده‌اند و در سند استراتژی شرکت و در مدل تعالی سازمانی تاکید ویژه‌ای به این اصل مهم شده است.

احمد فعله‌گری با بیان اینکه در دین مبین اسلام به تکریم انسان‌ها توجه ویژه‌ای صورت گرفته است گفت: رعایت حرمت انسان‌ها بنیادی‌ترین ارزش نظام اسلامی است و بین رضایت مردم و رضایت خداوند ارتباط مستقیم وجود دارد در جهان بینی اسلامی راه خدا از میان خلق می‌گذرد و جلب خشنودی خداوند تعالی از طریق جلب رضایت مردم امکان‌پذیر است.

وی افزود: بحث تکریم و پاسخگویی به مراجعان یکی از مباحث مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی مطرح است و اساسا هدف نهایی بدست آوردن رضایت‌مندی مردمی است و موارد، مشکلات و مسائل ارباب رجوع، نحوه برخورد مناسب با ارباب رجوع، حقوق شهروندی را در بر می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد اصول مشتری‌داری اظهار داشت: اصولا مشتری‌مداری نه به خاطر رعایت مفاد دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و ابلاغیه‌های اداری بلکه یک وظیفه انسانی است و نباید آن را بعنوان وظیفه اضافی متصور بود و این اصل مهم بایستی سرلوحه امور قرار گیرد.

فعله‌گری در ادامه بیان داشت: هر گونه خدمت و تلاش در جهت رضایت ارباب رجوع و مراجعانی که به خدمات ما نیاز دارند، رضایت و خشنودی خداوند را بدنبال داشته و برای یک فرد مسلمان پاسخگویی سریع و و صریح همراه با احترام عبادت بشمار می‌رود و بهترین روش برای نزدیکی به خداوند است.

وی گفت: بایستی نیازهای مشتریان درون سازمان و برون سازمانی شناسایی شود و پیمایش گردد تا نهایتا کلیه پیشنهادات منجر به صرفه‌جویی، سرعت عمل، و رضایت ارباب رجوعان گردد.

وی گفت: یکی از رویکردهای نوین عصر حاضر در خصوص مدیریت توجه به ارباب رجوع و جلب رضایت خدمت گیرندگان است که در این راستا مؤلفه سرعت، صحت و دقت در انجام خدمت‌رسانی بسیار مهم است.

فعله‌گری در پایان سخنانش در مورد امکان دیدار حضوری با ارباب رجوع چنین گفت: روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 16 برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص یافته و تمامی مشترکان شرکت گاز استان کردستان و متقاضیان با هماهنگی با دفتر مدیریت می‌تواند بصورت حضوری مشکلات خود را با مدیر عامل مطرح نمایند که در سال جاری تعداد ملاقات‌های حضوری از مرز 150 مورد فراتر رفته است.