فرماندار شهرستان بیجار در دیدار با مدیرعامل گاز کردستان؛ استان کردستان جای خدمتگزاری است و خدمت در کردستان مقدس است
مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به همراه تعدادی از رؤسای ستادی و روسای جدید و قدیم اداره گاز شهرستان بیجار آبان ماه سال جاری با مهندس علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار در محل فرمانداری این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری در این دیدار خدمت بدون منت را وظیفه همه‌ی مدیران دانست و گفت: مردم شریف شهرستان بیجار که همیشه یار و پشتیبان انقلاب بودند و وفاداری خود را به اثبات رسانده‌اند و وظیفه مدیران در این برهه زمانی فقط  ارائه خدمات مطلوب، بی منت و بدون حاشیه به این مردم وفادارست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ضمن خرسندی از فعالیت مطلوب پروژه‌های گازرسانی در این شهرستان اضافه کرد: از تعداد 238 روستای دارای سکنه در شهرستان بیجار ، تعداد 202 روستا قابلیت گازرسانی دارند، که از این تعداد 145 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارست و در 28 روستا عملیات شبکه‌گذاری در حال انجام است.

فعله‌گری افزود: با اتمام این طرح‌ها تعداد روستاهای گازدار این شهرستان به 173 مورد افزایش یافته و ضریب نفوذ در جمعیت روستایی به 90 درصد ارتقاء می‌یابد.

فرماندار شهرستان بیجار ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار و تشکر از زحمات مهندس حامد روحی رئیس قبلی گازرسانی ناحیه بیجار و تبریک به مناسبت انتصاب مهندس هیوا فتوحی به سمت رئیس گازرسانی این شهرستان اظهار داشت: استان کردستان جای خدمتگزاری است و خدمت در این استان مقدس است.

علی اکبر ورمقانی با اشاره به اینکه شهرستان بیجار بعنوان بام ایران مشهور است و دارای زمستان‌های سخت و دشوار است و تامین سوخت از مهم‌ترین خدمات دولت محسوب می‌گردد، افزود: براستی که گازرسانی به روستاها و شهرهای تابعه این شهرستان، کاری دشوار و پرمشقت بوده و اینجانب از زحمات تلاشگران عرصه گازرسانی تقدیر و تشکر  می‌کنم.

وی همچنین خوش‌خلقی را را مهم‌ترین خصیصه یک مدیر ذکر کرد و یادآور شد: ملاک ارزیابی مدیران رفتار حسنه با ارباب رجوع است و یکی از راه‌های سنجش این شاخص تعداد مراجعان به فرمانداری است که اگر تعداد آنها اندک باشد نشانگر عملکرد مطلوب مدیر آن دستگاه است که گازرسانی ناحیه بیجار تاکنون در این مورد بسیار خوب عمل کرده است.

فرماندار شهرستان بیجار در ادامه قول داد با هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیجار و تعامل بیشتر مانعی برای پیشبرد اهداف گازرسانی ایجاد نگردد.

در ادامه این دیدار مهندس حامد روحی  رئیس سابق ناحیه بیجار گزارشی از عملکرد 28 ماهه خود ارائه دادند و مهندس هیوا فتوحی رئیس جدید گازرسانی ناحیه بیجار برنامه‌های خود را برای ارائه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مردم شریف شهرستان بیجار بیان کردند.

شهرستان بیجار یکی از شهرستان‌های استان کردستان است، که در شرق این استان واقع شده‌ است. مرکز این شهرستان شهر بیجار است. شهر بیجار در گذشته مرکز ولایت گروس بوده‌است. شهرستان بیجار با مساحت 5350 کیلومترمربع بزرگترین شهرستان استان کردستان می‌باشد. شهرستان بیجار از غرب با شهرستان‌های دیواندره و سنندج، از جنوب با شهرستان قروه، از شمال شرقی با استان زنجان، از شمال غربی با استان آذربایجان غربی و از شرق با استان همدان همسایه است. بیجار منطقه‌ای کوهستانی است با آب و هوایی سرد و خشک. اکثریت مردم شهرستان به زبان کردی تکلم می‌کنند که به لهجه گروسی مابین دو لهجه کلهری و اردلانی قراردارد.