پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان به مناسبت روز خبرنگار
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.

«ن والقلم و ما یسطرون»

17 مرداد بهانه‌ای است که از یک سال زحمت و تلاش بی‌وقفه و بدون چشمداشت اهالی رسانه و خبر تقدیر شود. بدون تردید رشد و توسعه کشور در تمامی زمینه‌ها بار سنگینی بر دوش همه مسئولان نظام است که بی مدد خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق نخواهد شد.

جامعه خبری کشور انسان‌هایی بی ادعا هستند که تمام تلاش خود را برای رشد و ارتقاء سطح دانش جامعه به کار می‌گیرند که بدون تردید نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادهای کشور در همه ادوار از اهمیت و تاثیر بسیار بالایی در آگاه‌سازی مردم برخوردار بوده و چه بسا سر منشاء اتفاقات بزرگ و تحول‌آفرین قرار گرفته است رشد و گسترش رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی در سال‌های اخیر فضایی را ایجاد کرده است که هر فرد به عنوان یک منبع خبر مطرح است این امر هم فرصت است و هم تهدید، فرصت از این جهت است که موجبات رشد و آگاهی جامعه و گردش آزاد اطلاعات را فراهم می‌کند و تهدید است به دلیل اینکه اگر نا آگاهانه موجبات انتشار اخبار فراهم شود خطرات بزرگی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار والامقام، شهید محمود صارمی روزخبرنگار را به همه خبرنگاران، اهالی رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات استان که با قلم و بیان صریح و صادقانه در طول سال با تلاش فراوان نسبت به اطلاع‌رسانی و انعکاس به موقع اخبار و گزارش اقدامات و فعالیت‌های شرکت گاز استان و همچنین پوشش خبری و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی اقدام نموده‌اند تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزونتان را از درگاه خداوند منان خواهانم.