دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با فرماندار شهرستان مرزی سروآباد
مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به همراه تعدادی از مسئولان ستادی در روز چهارشنبه مورخه بیست و پنجم تیرماه سال جاری با مهندس کامیار میرزایی فرماندار شهرستان مرزی سروآباد در محل فرمانداری این شهرستان دیدار کردند.
  به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری در این دیدار تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با یکدیگر را مثمر ثمر دانست و گفت: اینکه مدیران بتوانند در یک فضای مثبت و سازنده با هم همکاری کنند و در جهت رفع محرومیت استان و بخصوص شهرستان سروآباد گام بردارند باعث می گردد امیدواری در بین مردم افزایش یافته و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه بهتر و بیشتر نمود پیدا کند.
 
 مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ضمن ابراز خرسندی از اینکه در سال 97 تعداد زیادی از پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت و دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده و در سال جاری نیز عملیات در چندین پروژه گازرسانی روستایی فعال است افزود: شهرستان سروآباد 73 روستای دارای قابلیت گازرسانی برخوردارست که در حال حاضر به 65 روستای این شهرستان گازرسانی صورت گرفته و فعالیت گازرسانی به 4 روستای دیگر در دست مطالعه یا اجراست.
 
به گفته فعله‌گری تاکنون با مساعدت و عنایت دولت تدبیر و امید 100 درصد از جمعیت شهری و 93 درصد از جمعیت روستایی شهرستان سروآباد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند گردیده که در هر دو مورد از میانگین کشوری بالاترست.                                                                                           
 
مهندس فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به مناطق سخت و صعب‌العبور روستاهای شهر اورامان مثل ژیوار، سلین و بلبر بیان داشت: شهرستان سروآباد دارای 15 هزار و 693 مشترک است که تعداد 3 هزار و 166 مورد مشترک شهری و 12 هزار و 527 مورد مشترک روستایی است و تنها شهرستانی می‌باشد که تعداد مشترکان روستایی از تعداد مشترکان شهری بیشتر است و این نشان از ماندگاری روستانشینان عزیز دارد.                      
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان گفته‌هایش اضافه کرد: تغییرات در سازمان‌ها باعث دگرگونی، نوآوری و شکوفایی می‌شود و این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نیست و با این شیوه مدیریت ارائه خدمات مطلوب‌تر را هموار می‌سازد و تاکید استراتژیک مدیران شرکت گاز بر حفظ و نگهداری تاسیسات و اماکن برای خدمات به مردم شریف استان کردستان است.                                                                                                    
 
در ادامه فرماندار شهرستان سروآباد ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار به تشریح موقعیت جغرافیایی این شهرستان پرداخت و گفت: شریط اقلیمی سرد و کوهستانی این شهرستان به گونه‌ای است که اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی را با مشقت و دشواری فراوان مسیر می‌سازد و البته این پروسه در اجرای پروژه‌های گازرسانی با چندین برابر دشواری همراه است.                                                                                                                         
 کامیار میرزایی با اشاره به اقدامات لازم جهت اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستاهای منطقه بلبر، سلین و ژیوار در شهر اورامان که در مناطق صفر مرزی و صعب‌العبور قرار دارند، یادآور شد: اجرای چنین پروژه‌های در نقاط دوردست و صفر مرزی نشان از اهتمام جدی دولت تدبیر و امید در جهت محرومیت‌زدایی و افزایش رفاه و ایجاد اشتغال در بین روستائیان را نشان می‌دهد و این تلاش در نقاط مرزی نمود بیشتری را نمایان‌گر است.
 
فرماندار سروآباد با اشاره مجدد به گازرسانی به نقاط صعب‌العبور شهرستان سروآباد، افزود: براستی که گازرسانی به روستاها و شهرهای تابعه این شهرستان، کاری دشوار و پرمشقت بوده و اینجانب از زحمات مدیریت و تلاشگران عرصه گازرسانی شرکت گاز استان کردستان که کار بسیجی و جهادگرانه در جهت رفاه و آرامش مردم غیور شهرستان سروآباد را به ثمر رساندند تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم سایر روستاهای این بخش نیز به زودی گازدار شوند.                                                                                             
 میرزایی همچنین هماهنگی با ادارات شهرستان سروآباد جهت رفع موانع انتقال گاز را از اهم وظایف فرمانداری دانست و هماهنگی با سایر سازمان‌های ذیربط جهت هموار نمودن مسیر خط انتقال لوله گاز را در دستور کار خود قرار داد.                                                                                                                  
 
در ادامه این دیدار مهندس سعدی بهرامی بعنوان رئیس جدید ناحیه سروآباد معرفی گردید و حکم انتصاب نامبرده اهداء گردید. در پایان این دیدار از زحمات مهندس رجبی‌نیا رئیس سابق گازرسانی این شهرستان در قالب اهدای لوح سپاس از طرف فرماندار شهرستان سروآباد تقدیر و تشکر گردید.