مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی؛ روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان و چشم بینای سازمان‌هاست
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌های سازمان‌ها، ادارات، مؤسسات و شرکت‌ها پل ارتباطی بین سازمان‌ها و مخاطبان و چشم بینای آن‌هاست.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات این چنین گفت: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات عمل می‌کند و به عنوان چشم بینای آن‌ها مطرح می‌شود و مبرهن است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی سازمان‌ها می‌گردد. روابط عمومی یک حرفه و شغلی است که تعدادی از علوم را به کمک می‌گیرد و ارتباط دو سویه را بین سازمان و مخاطب ایجاد می‌کند.

وی افزود: روابط عمومی هنر است، علم است، فن است. به عبارت دیگر روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است.

مهندس فعله‌گری وظیفه روابط عمومی را حفظ ارتباطات دانست و اضافه کرد: روابط عمومی وظیفه حفظ ارتباطات سازمانی را به عهده دارد هم ارتباطات درون‌سازمانی هم ارتباطات برون‌سازمانی در یک عبارت کوتاه پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان است.

وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی ترسیم و ایجاد وجهه و تصویر زیبا و مناسب از سازمان در ذهن افکار عمومی است و کارکنان شاغل در این قسمت بایستی در راستای ایجاد ذهنیت مثبت از سازمان در اذهان آحاد مردم جامعه تلاش نموده و فعالیت‌های درون سازمان را به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی نمایند.

این مقام مسئول عملکرد مطلوب روابط عمومی را مسبب موفقیت سازمان‌ها دانست و اظهار داشت: روابط عمومی وظیفه تبلیغ، ترغیب، تشویق و نفوذ در افکار عمومی را به عهده دارد و موفقیت روابط عمومی، موفقیت سازمان را تضمین می‌نماید و این نشان از اهمیت این واحد سازمانی تاثیرگذار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنانش ضمن تشکر از زحمات روابط عمومی و قدردانی از کسب افتخارات پیاپی در سالیان اخیر اظهار داشت: روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان در طول سال‌های اخیر یکی از برترین‌ها در میان روابط عمومی شرکت‌های گاز استانی و همچنین دستگاه‌های اجرایی استان کردستان در زمینه ارزیابی عملکرد در بخش‌های مختلف و کسب افتخارات متعدد بوده است که می‌توان به کسب رتبه برتر در رشته ارتباطات الکترونیک و رتبه سوم در رشته تبلیغات در هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت نفت و کسب رتبه دوم ارتباطات الکترونیک و رتبه سوم مطالعات اجتماعی در هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت نفت و دریافت لوح تقدیر در زمینه تولید محتوا و حضور فعال در فضای مجازی و پوشش مناسب خدمات دولت در دهه مبارک فجر 96 به عنوان روابط عمومی برتر استان و دریافت لوح تقدیر دریافتی از طرف مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان در امر ارتباط با مشتریان و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان فهیم استان کردستان در سال 98 اشاره کرد.