استاندار کردستان؛ در زمینه گسترش خدمات گازرسانی به مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان لوح تقدیر اهداء کرد
مهندس مرادنیا استاندار کردستان به دلیل گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح استان و به جهت قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان زحمت‌کش شرکت گاز استان کردستان لوح تقدیری را به مهندس احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اهداء کرد.

 در متن این لوح آمده است: سرزمین ایران اسلامی همواره شاهد حضور مجاهدانی بی‌ادعا و مردانی بزرگ در سنگر خدمت خالصانه به آحاد جامعه بوده است که هدفی جز کسب رضای خالق و رضایت خلق ندارند، تلاش و پشتکار خستگی‌ناپذیر و اثر گذار جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کلیه کارکنان محترم آن شرکت در پیشبرد کیفی و اجرای بهینه و به موقع طرح‌های گازرسانی به نقاط روستایی، شهری و همچنین واحدهای صنعتی استان شایسته تقدیری ارزنده است.

 در ادامه این لوح تقدیر ذکر شده است: بدینوسیله در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آئین افتتاح پروژه گازرسانی به روستای مذهبی و تاریخی نگل از تلاش‌ها، اقدامات ارزشمند و عزم راسخ جنابعالی تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 در پایان لوح تقدیر آمده است: امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال و در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید، همواره در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق و مؤید باشید.