مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان؛ روز حمل‌ونقل را به زحمت‌کشان این عرصه تبریک گفت
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان روز دوشنبه مورخ 26 آذر ماه سال جاری در محل خدمت کارکنان بخش حمل‌و‌نقل حاضر گردید و ضمن دیدار روز حمل‌ونقل را به آنان تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله‌گری در این دیدار در مورد روز حمل‌ونقل گفت: 26 آذر ماه، به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی‌ناپذیر حمل و نقل کشور، و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه، با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران زمین، به عنوان «روز حمل و نقل» انتخاب شده است. این روز را به تمامی دست اندرکارانِ صنعت حمل و نقل کشور، به ویژه آنان که مسیرهای طولانی جاده‌ای، ریلی و هوایی را با پشتکاری شگفت‌انگیز طی می‌کنند تا در راه شکوفایی اقتصاد ایرانِ اسلامی گام بردارند، تبریک می‌گوییم.

وی افزود: گستردگی منحصر به فرد فعالیت‌هایی که در بخش حمل و نقل انجام می‌گیرد و همچنین، تحولات سریع فناوری این بخش، ارتباط میان آن و فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی را آن چنان حساس و پیچیده ساخته است که کارشناسان اقتصادی، از بخش حمل و نقل به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یاد می‌کنند و کارآمدی و توانمندی آن را، زمینه‌ساز توسعه همه جانبه سازمان‌ها می‌دانند. بنابراین این روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان فرصت مناسبی برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

مهندس فعله‌گری رعایت اصول اخلاقی را بسیار مهم توصیف کرد و گف: رعایت اصول اخلاقی مثل رازداری و امانت‌داری میان سرنشینان و رانندگان بسیار مهم است و رعایت حفظ راز از مهم‌ترین وظایف رانندگان است و باعث می‌گردد اطمینان بین آنان حاکم گردد.

این مقام مسئول افزود: حفظ راز و امانت‌داری فقط در این قسمت خلاصه نمی‌گردد و هنگامی که واحد حمل و نقل برای جابجای و تردد مهمانان، خودرو را هماهنگ می‌نماید وظیفه اصلی رانندگان که به عنوان اولین نفر که با مهمانان خارج از سازمان برخورد می‌کنند رعایت اصل امانت‌داری است و به عنوان سفیران شرکت وجه مناسب شرکت و سازمان را تداعی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان آراستگی ظاهرا موجب پیشرفت کار دانست و گفت: در قوانین و مقرارت تشریفات مهم‌ترین و اصولی‌ترین اصل، رعایت آراستگی راننده و خودروست که باعث می‌گردد همکاران و مهمانان خارج از شرکت در اولین برخورد دید و نگرش مثبت نسبت به سازمان پیدا کرده و آن را سازمانی پیشرو بدانند.

وی اضافه کرد: در هنگام اعزام به ماموریت مهم‌ترین عامل، اطمینان از سالم بودن خودرو است و با توجه به شرایط آب و هوایی به همراه داشتن وسایل جانبی ضروری و غیر قابل اجتناب است و رعایت این موارد به هوشیاری و آمادگی رانندگان بستگی دارد. 

مهندس فعله‌گری در پایان سخنان بیان کرد: فرا رسیدن 26 آذر را که به روز حمل و نقل و رانندگان نامگذاری شده و یادآور تعلق خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد؛ به حضور اعضای خانواده حمل و نقل تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم در این عرصه، امید است در سایه الطاف الهی و در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و سرافراز باشید.