معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان؛ به جهت تسریع در تعمیرات خط انتقال گاز کامیاران - سروآباد و مریوان از مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تقدیر کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان به جهت تسریع در تعمیرات خط انتقال گاز کامیاران - سروآباد و مریوان بدون قطع گاز مشترکین از مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در راستای خدمات ارزنده این شرکت تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان؛ در متن نامه "مهندس شهرام ملکی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان خطاب به مهندس "احمد فعله‌گری"، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان آمده است: نظر به اجرای عملیات ایجاد واریانت جدید خط انتقال لوله گاز کامیاران به مریوان متاثر از رانش تراشه روبروی تاج سد زیویه شهرستان کامیاران و انجام کارهای اجرایی مربوطه با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و با رعایت اصول ایمنی و رفع خطر از محدوده تاثیر رانش بدون اختلال و قطعی در شبکه گازرسانی و یا ایجاد هرگونه حادثه غیرمترقبه قبل از آغاز دوره سرما، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی، مدیریت و هماهنگی و همکاری بین بخشی منسجم و مناسب سازمان‌های مسئول در استان کردستان می‌باشد.

در ادامه این لوح تقدیر آمده است: لذا بدین وسیله از جنابعالی و همکاران گرامیتان در اجرای دقیق پروژه و اجرای عملیات تزریق گاز در واریانت جدید شبکه گازرسانی تشکر و قدردانی می‌گردد.