مدیر عامل گاز کردستان درسمینار ارتقاء سلامت نظام اداری در سنندج؛
سمینار ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در روز چهارشنبه مورخ 96/10/20 در سالن آمفی تئاتر این شرکت با حضور آقای مهندس امجدی پور رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران و 2 نفر از اساتید مباحث حوزه سلامت اداری آقایان دکتر عابدی جعفری و دکتر میر به میزبانی شرکت گاز استان کردستان و با حضور مدیر عامل ، مسئولین ستادی و کلیه کارکنان برگزار گردید .

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس احمد فعله گری در این سمینار گفت: نعمت گاز بسیار ارزشمند بوده و شرکت گاز استان کردستان در راستای اهداف استراتژیک شرکت ملی گاز ایران برای محرومیت زدایی و توسعه عدالت اجتماعی  در این استان قدم برداشته و برای تحقق گسترش خدمات دولت عدالت گستر جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی مدونی را در پیش گرفته است.   

وی افزود : یکی از اهداف استراتژیک شرکت گاز استان کردستان ارتقاء ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی استان در سال جاری است که در ابتدای سال 96  این ضریب 77 درصد بوده و با تعریف پروژه های گازرسانی گسترده در سطح استان تا پایان سال ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی به 88 درصد افزایش می یابد .

مهندس فعله گری در ادامه افزود: سال جاری طبق فرموده مقام معظم رهبری مزین به نام اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال ملی نام گذاری شده و در این  راستا ، شرکت گاز استان کردستان گام های موثری برداشته و با گازرسانی به مناطق محروم روستایی در راه تحقق منویات مقام والای ولایت حرکت نموده است.

وی اضافه کرد :  برای استمرار خدمات به مردم شریف و نجیب استان کردستان حفظ و صیانت از تاسیسات و تجهیزات زیربنایی بسیار حائز اهمیت بوده و بروزآوری و نگهداری از این امکانات به اعتماد سازی افکار عمومی در تثبیت نام نیک شرکت گاز استان  کردستان در اذهان جامعه کمک شایانی می نماید.

این مقام مسئول افزود: کارکنان این شرکت برای تداوم خدمت به مردم در چارچوب قوانین و مقرارت گام برداشته و لحظه ای برای صیانت از شعار خدمت پاک بدون منت و چشم داشت به مردم کوتاه نیامده و  به این شعار با جان و دل وفادار مانده و آن را سرلوحه وظایف خود قرار داده اند.  

مهندس فعله گری در پایان اظهارتش افزود: این شرکت تمام تلاش خود را برای استقرار قانون ارتقاء سلامت نظام اداری معطوف داشته و با سرلوحه قرار دادن 2 اقدام اساسی 1- شفافیت در فعالیت ها 2- پاسخگویی سریع و صریح به درخواست های مردم سعی در اصلاح فرآیندها و تسهیل گری ارائه خدمات دارد.