دیدار مدیر عامل شرکت گاز کردستان با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ؛توسعه شبکه های گاز رسانی و ارائه خدمات به مشترکین در طول سال استمرار دارد
دیر عامل شرکت گاز استان کردستان در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان ؛ گفت: توسعه شبکه های گازرسانی و ارائه خدمات به مشترکین در تمام طول سال استمرار داشته و شرکت گازبایستی در تمام فصول پیمانکاران در بخش های مختلف اجرایی را برای ارائه خدمات مطلوب تر در اختیار داشته باشد .

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله گری  در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای مهندس هیوا لهونیان به سمت مدیر عامل جدید شرکت توزیع برق استان کردستان گفت: این شرکت در زمینه ارائه خدمات سریع تر و مطلوب تر برای مشترکین  گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی ، صنعتی و تجاری گام برداشته و در نظر دارد تا پایان سال 98 تمامی روستاهای بالای  20 خانوار را از نعمت گاز طبیعی برخوردار نماید .

وی با بیان اینکه ارتباط سازنده بین سازمانها می تواند زمینه ساز توسعه استان باشد ، اظهار داشت: برای برقراری ارتباط موثر و سازنده بین شرکت گاز استان کردستان و سایر دستگاه های خدمات رسان بخصوص شرکت توزیع نیروی برق این دیدار صورت گرفته تا تعاملات بشکل کارآمد مورد بررسی قرار گرفته و زمینه ساز توسعه فراگیر استان شود .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد گسترش خدمات گازرسانی اظهارداشت : این شرکت برای بسط و گسترش خدمات گازرسانی سعی داشته که تمامی مناطق جغرافیای استان را با شبکه های گاز پوشش داده و شرایط را برای استفاده مردم از این نعمت الهی فراهم سازد.

این مقام مسئول اظهار داشت: مصرف گاز در فصول سرد سال در بخش گرمایشی با تحول عظیمی روبرو شده و گاهی اوقات مصرف گاز طبیعی با افزایش 8تا 9 برابری مواجه شده و این امر باعث می گردد همکاران ما در فصل زمستان با آمادگی کامل در خدمت مشترکین محترم باشند .

وی خاطر نشان کرد: تفاوت چشم گیر مصرف در فصول سرد و گرم باعث می گردد تا شرکت گاز استان کردستان برای تامین گاز طبیعی مشترکین محترم استان در شبکه های خود ، تغییر آرایش توزیع داشته باشد.

در ادامه این دیدار مهندس هیوا لهونیان مدیر عامل  جدیدشرکت توزیع نیروی برق از حضور مدیر عامل و رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان تشکر کرده و گفت: ارائه خدمات توسط شرکت های خدمت رسان بخصوص گاز ، برق و آب در این استان بسیار ارزنده و سر آمد بوده و فصل استراحت برای آنان وجود ندارد.

وی افزود: شرکت توزیع برق در فصل تابستان با بار ترافیکی شدید مصرف برق مواجه بوده و تمامی شبکه ها با ظرفیت کامل در حال ارائه خدمات به مردم شریف و نجیب استان کردستان است و با توجه به گرمای هوا و طولانی بودن روزها میزان مصرف برق بشدت افزایش یافته و وظیفه ارائه خدمت مستمر و مداوم را سنگین تر می نماید.

مهندس لهونیان در ادامه اظهار داشت : در فصل سرد سال نیز با توجه به افزایش وزش باد و بارندگی های فصلی این شرکت نگران آسیب رسیدن به شبکه های توزیع برق است  تا کوچکترین خللی در ارائه خدمات بوجود نیاید ، زیرا به دلیل استفاده خانوارها از پکیچ ، وابستگی به خدمات همزمان شرکت های گاز ،برق و آب بسیار شدیدتر شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه سخنانش گفت : مدیر هر سازمان بایستی در زمینه کار تخصصی خود دارای بالاترین تبحر بوده تا بتوانند نیروهای زبده و کارآمد را برای سازمان خود بکار گرفته و اثر بخشی آنرا ارتقاء بخشد.

وی در پایان سخانش اظهار داشت: وارد کردن هر طرح به استان کردستان می تواند در زمینه کار آفرینی تاثیر بسزایی داشته باشد و شرکت گاز استان کردستان با اجرای تعداد زیادی پروژه گاز رسانی در این زمینه قدم های بسیار مثبتی برداشته است.