پیام مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به مناسبت ماه مبارک ربیع الاول و آغاز هفته وحدت
مهندس فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پیامی عید سعید ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت را به همکاران صنعت نفت و شرکت ملی گاز ایران تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، مهندس احمد فعله‌گری در متن پیام تبریک این روز فرخنده گفت:  بانگ ملکوتی (( ‌اشهد ان محمد رسول الله )) که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است ، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.                                                                                                                                                                                                 

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه پیام خود خاطر نشان کرد : ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.                      

مهندس فعله گری در ادامه این پیام گفت : خداوند بلند مرتبه را شاکریم که در استان فرهنگی کردستان جلوه با شکوه وحدت و یکپارچگی مسلمین به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.                                                                                                 

وی در پایان پیامش به مناسبت میلاد فرخ کائنات اظهار داشت : اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته ختم المرسلین ، رحمه للعالمین و پیام آور عزت ، رحمت و سعادت کل بشر حضرت محمد مصطفی ( ص ) و آغاز هفته وحدت که چتری است برای رحمت خداوند بر سر امت اسلام و زداینده کینه ها ، کدورت ها و خود خواهی ها را به همه امت اسلامی به ویژه مردم شریف استان کردستان ، خانواده بزرگ صنعت نفت خصوصاً همکاران ارجمند شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز  استان کردستان و خانواده مکرمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.